مدیرحوزه علمیه فاطمة الزهرا (س) شهرستان ساوه

انتخاب اصلح کسی است که بتواند راه شهید جمهور را ادامه دهد

مدیرحوزه علمیه فاطمة الزهرا (س) شهرستان ساوه گفت: ان شاالله بتوانیم با انتخاب اصلح راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهیم و رای به آرمان‌های رئیس جمهور شهید دهیم .
انتخاب اصلح کسی است که بتواند راه شهید جمهور را ادامه دهد
1403/04/16 - 09:17
تاریخ و ساعت خبر:
195247
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان ساوه؛ زهرا مدنی مدیرحوزه علمیه فاطمة الزهرا (س) شهرستان ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان گفت: شهادت آیت‌الله رییسی ضایعه بسیار دردناکی برای جامعه ایران بود ما هم اکنون در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ قرارداریم و شرایط جامعه بسیار حساس است و باید برای این امر مهم آماده شویم .
وی افزود: استفاده از اصل ۱۳۱ قانون اساسی در صورت فوت و شهادت رئیس جمهوری نشان دهنده مترقی بودن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و برای دومین بار است که در ایران از این اصل استفاده می‌شود. در زمانی که شهیدان باهنر و رجایی شهید شدند بعضی از افراد در تهران دست به اقدامات آشوبگرانه می‌زدند و اختلافات سیاسی زیاد بود ولی مردم پای صندوق های رای آمدند و رهبری فعلی آیت آلله خامنه ای مدظله العالی رئیس جمهور شدند و شرایط جامعه به کلی تغییر کرد .
مدنی بیان کرد: هم‌اکنون نیز تشییع پیکر شهیدان خدمت باعث وحدت خوبی بین مردم شد ، لذا اکثر شهروندان به وظایف خود در رابطه به حضور حداکثری پای صندوق های رای عمل خواهند کرد‌.
مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها گفت: در انتخابات ریاست جمهوری بحث حضور مردم و مشارکت بالاتر و جدی تر از انتخابات مجلس خواهد بود و در نتیجه جناح های مختلفی از این فرصت استفاده می‌کنند و کاندیدای خودشان را وارد عرصه رقابت می‌کنند و مردم با توجه به رئیس جمهور شهیدشان توقعشان از کاندیداهای بالاتر رفته است .
مدنی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله بتوانیم با انتخاب اصلح راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهیم و رای به آرمان‌های رئیس جمهور شهید دهیم زیرا ایشان در ۳ سال خدمت مجاهدت کرد و عزت به ایران و ایرانی بخشیدند.
خبرنگار: آسیه ولدخانی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات، ریاست جمهوری، انتخاب اصلح،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مرکزی
V
آرشیو