اجرای پویش دعوت به حجاب در روستای لاسجرد

یکی بانوی جهادگر اهل روستای لاسجرد از توابع شهرستان سرخه از اجرای پویش دعوت به حجاب در این روستا خبر داد.
اجرای پویش دعوت به حجاب در روستای لاسجرد
1403/04/19 - 12:40
تاریخ و ساعت خبر:
195410
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان، راضیه شهادت از جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمک های مومنانه در جهت رسیدگی به مشکلات خانواده ها و روستا در طول سال انجام و همزمان با ماه محرم یک تانکر 1700 لیتری با یاری خیرین به مهدیه روستا اهدا شد.

او با اشاره به هفته عفاف و حجاب و اهمیت حجاب برتر، گفت: پویش دعوت از بانوان به حجاب برتر «چادر» به احترام خون شهدا و شهیدان انجام شد.
این جهادگر بسیجی عنوان کرد: حجاب یک ارزش والا و مقدس است که اگر هر بانویی اهمیت و قداست آن را بداند قطعا و حتما در حفظ و صیانت آن کوتاهی نمی کند.
وی بیان کرد: رعایت حجاب و عفاف در جامعه یکی از توصیه های مهم و اکید دین اسلام است و در اهمیت آن همین بس که دشمنان سعی در کمرنگ کردن آن در جوامع اسلامی دارند.
این بانو تأکید کرد: متولیان امر فرهنگ باید بیش از پیش تلاش کنند و از هیچ کوششی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه دریغ نورزند.
وی بیان کرد: همان گونه که می دانیم فضای مجازی امروز یکی از بسترهای مهمی است که می توان از آن برای ترویج مبانی و ارزش های دینی بهره برد.
این بانوی جهادگر عنوان کرد: یکی از اقدامات ما در راستای اجرای پویش دعوت از بانون به حجاب این بود که در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هر دو دوره آن یعنی در روز هشتم و پانزدهم تیرماه در محل استقرار صندوق های رأی گیری از بانوان با اهدای چادر دعوت به حجاب می کردیم و خوشبختانه این موضوع مورد استقبال نیز قرار گرفت.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حجاب، پویش، حجاب برتر، چادر، لاسجرد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو