مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی خبر داد

نخستین جشنواره استانی فَردُخت در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

رقیه موسویان گفت: نخستین جشنواره استانی فَردُخت همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب با همکاری تولیدکنندگان و دستگاه‌های اجرایی در استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
نخستین جشنواره استانی فَردُخت در آذربایجان غربی اجرا می‌شود
1403/04/20 - 11:10
تاریخ و ساعت خبر:
195449
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار زنان نیوز به اجرای نخستین جشنواره استانی فَردُخت اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی پنجمین جشنواره ملی فَردُخت در کاشان برگزار خواهد شد.
این مسئول اثرگذاری فرهنگ و هنر غنی ایرانی اسلامی در ارتقای پوشش اجتماع محور، انتقال تفکر و رویکرد زیست عفیفانه، حمایت از اشتغال و تولید ملی و اهتمام برای توسعه هدفمند صنعت پوشاک را اهدافی برشمرد که از اجرای این جشنواره دنبال می‌شود.
موسویان، برندهای تخصصی فعال پوشاک خانواده با رویکرد ایرانی اسلامی در سطح استان و خانه مدهای دارای مجوز، بخش آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی را سطوح رقابتی این جشنواره عنوان کرد.
وی در اشاره به مزایای حضور در این جشنواره عنوان کرد: امکان برگزاری رویدادهای عرضه در استان، بسترسازی برای توافق در بهره‌مندی از طرح‌های منتخب جشنواره در تولید انبوه و برند تخصصی، بهره‌مندی از ظرفیت دبیرخانه جشنواره برای معرفی طراحان و مشاوران برتر در سطح ملی، حضور در دوره توانمندسازی ملی و استانی با اعطای گواهی دانشگاهی، اختصاص بخشی از نمایشگاه به معرفی برندهای تخصصی در صورت حضور موثر و کیفی در رقابت همچنین ارائه گواهی حضور توسط دبیرخانه مزیت‌هایی است که حضور در این جشنواره به دنبال دارد.
وی ضمن اشاره به اینکه دبیرخانه استانی این جشنواره سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی است، ادامه داد: این جشنواره فرهنگی و هنری دانش بنیان در حوزه صنعت مد و لباس همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اجرا خواهد شد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: فَردخت یک جشنواره فرهنگی و هنری در حوزه صنعت مد و لباس است که چهارمین دوره آن با هدف تحقق اصول و سیاست‌های کلان فرهنگی هنری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این جشنواره با الهام از ظرفیت‌های منطقه‌ای و ملی با حضور موثر اساتید، پژوهشگران و هنرمندان فرهیخته برگزار خواهد شد که رویکرد آن ایجاد بسترهای موردنیاز برای تحقق تمدن نوین ایرانی اسلامی است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
لباس ، بسیج، خبر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو