اجتماعات مدافعان حریم خانواده و بانوان زینبی

همزمان به هفته حجاب و عفاف در خراسان جنوبی در حال برگزاری است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان خراسان جنوبی با گرامیداشت ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف گفت؛ ارمغان حجاب، امنیت و آرامش اجتماعی است.
همزمان به هفته حجاب و عفاف در خراسان جنوبی در حال برگزاری است
1403/04/20 - 10:25
تاریخ و ساعت خبر:
195452
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نهادینه سازی عفاف و حجاب و در جامعه تضمین کننده سلامت اجتماعی و زیست اسلامی است .
دکتر بصیری پور با بیان اینکه رده های بسیج خواهران استان به عنوان پیشرانان تحولات فرهنگی و اجتماعی در جامعه اند که سیاست گذاری و برنامه ریزی در ترویج حجاب و عفاف در جامعه از جمله راهبردهای این تشکیلات است .
مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان جنوبی از تدوین ۵۶ عنوان برنامه با رویکرد تعالی بنیان خانواده و هویت زن مسلمان در استان خبر داد.
بصیری پور برگزاری اجتماع مدافعان حریم خانواده در مراکز شهرستان ها و تبیین جایگاه زینبی بانوان در مکتب سیدالشهدا را از جمله برنامه های شاخص رده های بسیج خواهران استان با مشارکت دستگاه های اجرایی برشمرد.
وی افزود ؛ برگزاری همایش بانوان زینبی در مراکز شهرستان ها ، همایش هویت زن مسلمان ، تبیین و روایتگری قیام گوهر شاد در پاتوق های گفتگو دخترانه و کافه گفتگو ها ، برپایی نمایشگاه ریحانه توانمندی های هنری و فرهنگی دختران استان از جمله برنامه های بسیج خواهران در هفته حجاب و عفاف است .
وی از برگزاری دوره توانمند سازی آمرین به معروف با رویکرد ایجابی ، نشست های تخصصی زیست عفیفانه ،کنشگری فضای مجازی ، پرده خوانی و خطبه خوانی ، موکب های خیمه زینبی با دوخت چادر رایگان و تجلیل از الگوهای برتر حجاب و عفاف طی هفته حجاب و عفاف در استان خبر داد.
وی به بیان نقش آفرینی موثر حوزه های مقاومت بسیج خواهران در تدوین برنامه های محله محور چهره به چهره و مردمی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پرداخت و گفت ؛ قرارگاه های تعالی زن و خانواده و حجاب و عفاف سپاه استان برنامه های نوین با چشم انداز تحقق سبک زندگی فاطمی دستور کار قرار داده است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هفته حجاب و عفاف ، خراسان جنوبی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو