یک استاد حوزه علمیه:

تغییر هویت زن ، نقش غرب برای پشیمان کردن او از همسر و مادر بودن

یک استاد حوزه علمیه گفت: از نظر غرب، هرچقدر که روابط نامشروع بین دختر و پسر بیشتر باشد این افراد از روابط عمومی بالاتری و شخصیت سالم تری برخوردار اند و دچار افسردگی نمی شوند. آنها می خواهند بدون اینکه ما احساس کنیم، اخلاق و ساختار خلقت را که برای ما مقدس است با فرهنگ خودشان جایگزین کنند و با تغییر در هویت زن و مرد ، کاری کنند که زن از زن بودن، همسر بودن و مادر بودنش پشیمان شود.
تغییر هویت زن ، نقش غرب برای پشیمان کردن او از همسر و مادر بودن
1403/04/30 - 09:51
تاریخ و ساعت خبر:
195692
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خوزستان، نوال نصاری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حجاب و عفاف، بزنگاه خطرناک خانواده ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعای حسینی بیان کرد: موضوع عفاف و حجاب به چهار قِسم پوشش، گفتار، رفتار و پندار تقسیم می شود. ضرورت رعایت این صفت برای زنان بیشتر از مردان است زیرا اگر زن در جامعه عفتش را از دست بدهد بزرگترین سرمایه خود را از دست داده یا دستیابی مجدد به آن بسیار سخت و مشکل خواهد بود. سرمایه ای مثل همسر، فرزند، خانواده، شادی و نشاط در خانواده، امنیت و اعتماد اعضای خانه به همدیگر.
وی با بیان اینکه وقتی در خانواده یک زن سقوط می کند کل آن خانواده سقوط کرده است، افزود: بسیاری از علمای اخلاق از زن به عنوان ستون تعبیر می کنند که وقتی متزلزل شود کل خانواده به سمت و سوی فروپاشی می رود.
این استاد حوزه علمیه مهمترین علل تزلزل زن در خانواده را عدم رعایت عفت و حیا عنوان و اظهار کرد: امروزه مهمترین نماد فرهنگ غرب، عریانی و برهنگی است. آنها کاری به نماز و روزه، خمس و زکات یا نماز شب ما ندارند بلکه روی پوشش جوانان ما دست گذاشته اند و خوب فهمیده اند چیزی که می تواند زن را از همسر و فرزندانش جدا کند همین پوشش و عفت است.
نصاری ادامه داد: اینطور فکر نکنیم که اگر بی حجابی راه انداختند دیگر کار تمام شده و به همین جا ختم می شود بلکه این تازه شروع کار آنهاست زیرا وقتی قدم اول را برداشتند و فرهنگ خودشان را در فکر و ذهن جوانان ما جاری کردند در مرحله بعدی یعنی اینکه بیایی و بگویی نه به پوشش اجباری هم اثر خود را گذاشته است. هدف غرب این است که به این تفکر و دیدگاه، اعتقاد پیدا کنیم.
وی اضافه کرد: این فرهنگ شیطانی در قدم سوم عواقب بدپوششی، با ایجاد روابط عادی نامشروع بین پسران و دختران و مردان و زنان می خواهند جوانان را به این مرحله برسانند که بتوانند بگویند نه به ممنوعیت روابط نامشروع.
این استاد حوزه علمیه گفت: فرهنگ شیطانی غرب پا را فراتر گذاشته و با باب کردن همجنس گرایی و ازدواج سفید قصد دارد کاری کند تا زن و مرد در خود هیچگونه نیازی به یکدیگر پیدا نکرده و با نهادینه کردن روابط نامشروع، ازدواجی صورت نگیرد و در نتیجه خانواده ای هم تشکیل نشود و حتی اگر خانواده ای هم شکل بگیرد به راحتی از هم گسسته خواهد شود. پس فکر نکنیم که با ساق پا برهنه کردن یا شال از سر انداختن به هدفشان می رسند بلکه قصد و منظور اصلی نابودی بنیان های خانواده است.
نصاری توضیح داد: در دیدگاه غرب، پوشش مساوی است با افسردگی و از عدم پوشش به معنای روشنفگری و تمدن یاد می شود که خواسته یا ناخواسته در بین بسیاری از خانواده های ما در حال اشاعه است.
وی عنوان کرد: ازدواج یکی از نیازهای انسان برای تداوم نسل بشر است و برای اینکه دوام داشته باشد باید زن و مرد یکدیگر را حفظ کنند اما با استقرار فرهنگ شیطانی دیگر استحکامی باقی نمی ماند و نخواهد ماند.
این استاد حوزه علمیه اظهار کرد: وقتی یک زن در پوشش نامناسب در معرض مردها قرار بگیرد و حتی خانم هایی که حجاب ظاهری دارند اما در مقابل نامحرم حجاب گفتار و رفتار نداشته باشند، هم از نظر حقوقی و هم شرعی مسئول اند و باید پاسخگو باشند.
انتهای پیام

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هویت زن ، نقش زنان در غرب، نگاه اسلام به زن ، حیا و عفاف ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو