یادداشت

کبودراهنگی که غروب، فروغ جاویدان منافقین را در ۵ مرداد ۶۷ رقم می زند

عملیات مرصاد که در پاسخ به عملیات فروغ جاویدان نیروهای مجاهدین خلق مستقر در عراق بود که با حمایت توپخانه و هلیکوپتر و جنگنده های عراقی پشتیبانی می شد، در عملیات مرصاد گردان حبیب ابن مظاهر و شهدای رادار سوباشی کبودراهنگ نقش بسزایی داشتند.
کبودراهنگی که غروب، فروغ جاویدان منافقین را در ۵ مرداد ۶۷ رقم می زند
1403/05/05 - 14:00
تاریخ و ساعت خبر:
196048
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در کبودراهنگ، سیده سمیه جعفری به مناسبت 5 مرداد و سالروز عملیات مرصاد طی یادداشتی نوشت: این دارالشهدایی که با تقدیم شهدایی ازگردان حبیب ابن مظاهر و سایت راداری سوباشی وبمباران هوایی خیابان بعثت خود آرزوی شعار ازمهران تاتهران منافقین را ناکام می گذارد.
عملیات مرصاد که در پاسخ به عملیات فروغ جاویدان نیروهای مجاهدین خلق مستقر در عراق بود که با حمایت توپخانه و هلیکوپتر و جنگنده های عراقی پشتیبانی می شد پس از گرفتن سرپل ذهاب ، اسلام آباد وگذر از گردنه حسن آباد در گردنه چهارزبر به کمند رزمندگان گردان ۱۵۷ حبیب ابن مظاهر گبودراهنگ می افتد و رزمندگان این گردان باتقدیم شهید رمضان مصباحی معاون اول و محمد شیخ بابایی معاون دوم گردان ۱۵۷ و معلم انقلابی شهید احمد ضیایی ازادامه پیشروی خود باز می ماند.
از طرفی نیروی هوایی بعثی از فضای آتش بس ناشی از پذیرش قعطنامه ۵۹۸ استفاده کرده و شروع به بمباران مناطق حساس نظامی همچون سایت راداری سوباشی وخیابان بعث کبودراهنگ درمسیر حرکت منافقین کرده و در روزهای سوم و چهارم مردادماه خیابان بعث کبودراهنگ را مورد حمله هوایی خود قرار می دهد که در روز سوم خانم کرمی دچار مصدومیت وجانبازی و روز چهارم سرباز کوچک شهرمان محمد افشاری و روز پنجم ۱۹ غیور مردحماسه ساز ارتشی آسمانی می شوند.
در عملیات مرصاد گردان حبیب ابن مظاهر و شهدای رادار سوباشی کبودراهنگ نقش بسزایی داشتند.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
عمیات مرصاد، فروغ جاویدان، سایت رادار سوباشی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو