چرا رژیم صهیونیستی از المپیک پاریس محروم نشد؟

چرا صهیونیست ها در المپیک حضور دارند؟ نکته اساسی این است که جنگ علیه غزه که تا کنون ادامه یافته است به علت حمایت ویژه اروپا و آمریکایی ها بوده است. درواقع سران این کشورها از هر نظر چه لجستیک و عرضه تسلیحات مختلف و چه حمایت سیاسی پشتیبان صهیونیست ها بوده اند.
چرا رژیم صهیونیستی از المپیک پاریس محروم نشد؟
1403/05/09 - 09:30
تاریخ و ساعت خبر:
196169
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - المپیک پاریس با یک اتفاق جالب توجه آغاز شد. زمانی که کاروان ورزشی رژیم صهیونیستی از جایگاه تماشاچیان می گذشت به جای تشویق مورد اعتراض قرار گرفته و هو شد.
این اتفاق بازهم در بازی های المپیک برای ورزشکاران صهیونیستی اتفاق افتاد. اعتراض افکار عمومی نشان دهنده انزجار جهانی از جنایات اسرائیل در غزه است اما چرا رژیمی که دستانش به خون هزاران کودک فلسطینی آغشته است باید در المپیک حضور یابد.
کشوری مانند روسیه در این دوره از المپیک به خاطر حمله به کشور اروپایی اوکراین اجازه حضور نیافت اما رژیم صهیونیستی که هر روزه حتی در حال حاضر به کشتار فلسطینیان مبادرت می ورزد جواز حضور در المپیک را بدست آورده است.
رژیم صهیونیستی بیش از یک هفته است که تجاوز همه‌جانبه‌ای را علیه خان‌یونس آغاز کرده، تجاوزی که این روزها به اوج خود رسیده و قتل‌عام جدیدی را در کارنامه سیاه این رژیم ثبت کرد.
تشدید این حملات تا جایی است که عده ای مطرح می کنند این رژیم از فضای المپیک که توجهات را به خود جلب کرده برای شدت بخشیدن به حملات وحشیانه خود استفاده می کند.
این رژیم حدود ۴۰ هزار نفر از مردم غزه را از جنگ ۷ اکتبر به بعد به شهادت رسانده است. با نگاهی به تاریخ المپیک دیده می شود کشورهایی مانند آلمان نازی به دلیل جنایت علیه بشریت از حضور در این مسابقات منع شده اند اما چرا صهیونیست ها در المپیک حضور دارند؟
نکته اساسی این است که جنگ علیه غزه که تا کنون ادامه یافته است به علت حمایت ویژه اروپا و آمریکایی ها بوده است. درواقع سران این کشورها از هر نظر چه لجستیک و عرضه تسلیحات مختلف و چه حمایت سیاسی پشتیبان صهیونیست ها بوده اند.
درواقع جنگ غزه با حمایت آنان تداوم یافته وگرنه اسرائیل توان جنگ طولانی مدت را ندارد. با این اوصاف این حمایت ها در المپیک نیز ادامه یافته تا به نوعی موجب تطهیر و خون شویی صهیونیست ها شود اما مردم جهان با اعتراض به ورزشکاران صهیونیست که اغلب سرباز ارتش این رژیم نیز هستند نشان داده اند که واقعیت جنایات صهیونیست ها و منفور بودن آنان قابل کتمان و پنهان کردنی نیست.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
صهیونیست، المپیک پاریس ، محرومیت کاروان ورزشی صهیونیست
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بین الملل
V
آرشیو