فرانسوی‌ها با افتتاحیه مبتذل‌ المپیک به دنبال چه چیزی هستند؟

برخی از افراد عنوان کردند که فرانسه و غرب با این نمایش شرم آور سقوط کرد. یکی از کاربران عنوان کرد که جمعیت فرانسه و همچنین فناوری و اقتصاد این کشور سقوط کرده بود و حالا با این افتتاحیه فرانسه نشان داد که در حوزه فرهنگی نیز نابود شده است.
فرانسوی‌ها با افتتاحیه مبتذل‌ المپیک به دنبال چه چیزی هستند؟
1403/05/09 - 10:03
تاریخ و ساعت خبر:
196170
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس با تصاویر و نمایش بسیار مبتذلی همراه بود تا جایی که خود فرانسوی‌ها و مردم کشورهای غربی نیز از این نمایش جنسی و همجنسبازانه که در آن از نمادهای هولناک و شیطانی استفاده شده بود به شدت انتقاد کردند. طی این برنامه حتی به نمادهای مسیحیت که یکی از آنان تابلو «شام آخر»‌ بود با حضور افراد تراجنسیتی با شبیه سازی مبتذل و شرم آور توهین شد.
برخی از افراد عنوان کردند که فرانسه و غرب با این نمایش شرم آور سقوط کرد. یکی از کاربران عنوان کرد که جمعیت فرانسه و همچنین فناوری و اقتصاد این کشور سقوط کرده بود و حالا با این افتتاحیه فرانسه نشان داد که در حوزه فرهنگی نیز نابود شده است.
این افتتاحیه از سوی برخی از افرادی که همیشه مطرح می کردند که غرب به دست شیطان پرستان اداره می‌شود مبنایی برای درست بودن نظریه شان قرار گرفت.
در این افتتاحیه حتی به تاریخ فرانسه نیز نگاه های وهم آلود و هولناک شده بود و در یکی از صحنه ها زنی با سر بریده که سرش را در دستانش قرار داشت به نمایش گذاشته شد که گفته می شود وی نمادی از «ماری آنتوانت»‌ آخرین ملکه فرانسه قبل از انقلاب این کشور بود. در همین تصویر دیده می شود که از فواره های جلوی ساختمانی که در آن نوازندگان موسیقی شیطان پرستی می نوازد خون به آسمان پرتاب می‌شود.
مردان زن پوش با ارایش های غلیظ از یک طرف با حرکات های ناهماهنگ و ئروتیک و جنسی تصاویری مشمئز کننده را به نمایش گذاشتند. در این میان حضور کودکان در این میانه باعث انتقاد مردم غربی شده است که چرا در این در نمایش مبتذل و شرم آور نهاد پاک کودکان را آلوده می کنند.
برخی استفاده از کودکان در میان این افراد مبتذل را بسیار شرم آور دانسته و آنرا نمادی از فروپاشی و و زوال اروپا دانسته اند.
یکی از کاربران فرانسوی نوشته است یک میلیارد نفر چشمشان به المپیک بوده و ابتذال و فروپاشی پیامی بوده که به آنان ارسال شده است.
کاربری دیگری نوشت:‌ «افتتاحیه المپیک فرانسه رسما صحنه نمایش تمسخر و توهین به مسیحیت، ترویج شیطان پرستی، همجنسبازی بود. طراحان این مراسم که پر از نمادگرایی شیطان پرستی است چه کسانی هستند و هدفشان چیست؟!»
کاربر دیگری هم گفته است : فرانسه به معنای واقعی کلمه یک کشور اشغال شده و تغییر هویت داده است.
فرانسه از جمله کشورهایی است که همواره به نمادهای مذهبی توهین کرده است. فرانسوی ها در افتتاحیه المپیک پاریس هم به سراغ یکی از آخرین ارزش های هنری باقی مانده مسیحیت بنام شام آخر رفتند. پیشتر تقریبا تمامی نهاد های هنری مسیحیت مورد هجوم برداشت های هنری شرک و چرک آلود ضد مسیحیان قرار گرفته بود. البته برای همین تابلوی شام آخر نیز حرکاتی انجام شده بود. تماما غرب به سمت ارائه تصویری از یک تمدن بدون مذهب و لائیک پیش می‌رود و فرانسه در این جهت جلودار بوده است.
این کشور با نمادهای مسلمانان از جمله حجاب مقابله کرده است و حالا سعی دارد با المپیک که تنها یک رویداد ورزشی نیست و در آن فرهنگ ها نیز ترویج می شود، ضددینی را اشاعه دهد. این درحالی است که دستکم خود فرانسه بعد از تحولات اخیر فلسطین اغلب با حضور چشمگیر مسلمانان و بانوان محجبه برای حمایت از غزه روبرو بوده است و اسامی چون محمد در کشورهای اروپایی محبوبیت چشمگیری دارند.
این نمایش چرک و سیاه بیشتر از هر چیز نیات سردمداران غربی را برملا کرد و ابتذال افکار آنان را به جهانیان شناساند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرانسه، المپیک فرانسه ، توهین به مسیح علیه السلام ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بین الملل
V
آرشیو