مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

زنان فلسطینی نقش محوری و تعیین کننده در جبهه مقاومت دارند

مدرس دانشگاه گفت: زنان فلسطینی نقش محوری و تعیین کننده در جبهه مقاومت دارند و علیرغم کشتار وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی تمام قد ایستاده‌اند و ازحق خود دفاع می‌کنند.
زنان فلسطینی نقش محوری و تعیین کننده در جبهه مقاومت دارند
1403/05/23 - 08:57
تاریخ و ساعت خبر:
196236
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ سهیلا قادری در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: زنان فلسطینی نقش محوری و تعیین کننده در جبهه مقاومت دارند و علیرغم کشتار وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی تمام قد ایستاده‌اند و ازحق خود دفاع می‌کنند.
مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: امروز شهید اسماعیل هنیه روی دستان مردم ایران تشیع شد و جمهوری اسلامی ضمن محکومیت اقدام صهیونیست‌ها با مردم به ویژه زنان و کودکان فلسطینی همدردی می‌کند.
وی افزود: امروز نسل‌کشی موضوعی مهم در غزه و فلسطین است و اسرائیل می‌خواهد نسل مقاومت را از بین ببرد اما غافل از اینکه این نسل هر روز بیدارتر می‌شود.
قادری تصریح کرد: سازمان حقوق بشر لال شده و در مقابل کشتار وحشیانه اسرائیل سکوت کرده اما حق همیشه پیروز است و امروز ظلم رژیم غاصب صهیونیستی به عرش رسیده و این وعده الهی است که پیروزی رقم خواهد خورد.
مدرس دانشگاه گفت: جنایت وحشیانه و غیرانسانی اسرائیل باعث خشم و انزجار در کل دنیا شده و به تعبیر رهبری بسیج لندن و پاریس در مقابل این جنایات به خیابان‌ها ریختند.
وی ادامه داد: همه خانواده‌ها در فلسطین برای دفاع از حق خود شهید دادند و صاحب چند شهید هستند اما روحیه خود را از دست ندادند و تا آخرین قطره خون از خاک خود دفاع خواهند کرد.
قادری افزود: روحیه مقاومت زنان فلسطینی غیر قابل وصف است و اینها با حفظ ایمان در راه خود ثابت قدم ایستاده‌اند و می‌دانند که پیروز خواهند شد و جشن پیروزی را با نابودی اسرائیل و آمریکا جشن خواهند گرفت.
این مدرس دانشگاه تاکید کرد: جنابت غیر انسانی اسرائیل موجب بیداری ملت‌ها در تمام دنیا شد و امروز شاهد خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و غرب هستیم و به تعبیر رهبری این اشخاص در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند.
وی در پایان اظهار داشت: زنان فلسطینی با تاسی از حضرت زینب (س) شهادت را افتخار و زیبایی می‌دانند و ایمان و ایستادگی این بانوان قطعا پیروزی فلسطین و غزه را رقم خواهد زد و جشن پیروزی در قدس شریف را به چشم می‌بینیم.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، فلسطین، مقاومت البرز شهید اسماعیل هنیه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو