نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

با شهادت شهید اسماعیل هنیه هزاران هنیه در فلسطین رشد می کند

سلامی گفت : دشمنان ما با به شهادت رساندن این مردان بزرگ فکر می‌کنند آنان را از زندگی دنیا محروم کردند و خود به راحتی به اهدافشان می رسند
با شهادت شهید اسماعیل هنیه هزاران هنیه در فلسطین رشد می کند
1403/05/15 - 10:43
تاریخ و ساعت خبر:
196425
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، علی احمد سلام ینماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار زنان ایراندر خصوص ترور شهید هنیه بیان کرد: شهادت اسماعیل هنیه، مسئول دفتر سیاسی مقاومت حماس یک حادثه و واقعه دردناک است و تمام انسان‌های باوجدان این واقعه را محکوم می‌کنند و ماهم به‌شدت آن را محکوم می‌کنیم.
وی ادامه داد: تعرض به سران کشورها تعرض به احزاب و مسئولان یک امر خلاف قوانین بین‌المللی است و به‌شدت این امر محکوم است و اینکه چه کسانی این عمل شنیع را انجام دادند صددرصد آمریکا و اسرائیل هستند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل با افراد دنباله‌دار و وابسته این ترور را انجام دادند و این عمل از لحاظ بین‌المللی، وجدانی و انسانی عمل بسیار ناپسندی است که از نگاه هر انسان باوجدان چه مسلمان باشد و چه غیرمسلمان که ضمیر انسانی داشته باشد به‌شدت محکوم است.
وی افزود: یکی از عوامل و انگیزه این نوع حرکات ایجاد تفرقه و عداوت بین مسلمانان و مذاهب اسلامی است؛ اما دشمنان کور خواندند مسلمانان آگاه هستند و هرچه دشمن از این اعمال شنیع را بیشتر انجام دهد وحدت، اتفاق و انسجام بین مسلمانان بیشتر می‌شود.
سلامی تشریح کرد: دشمنان ما با به شهادت رساندن این مردان بزرگ فکر می‌کنند آنان را از زندگی دنیا محروم کردند و خود به راحتی به اهدافشان می رسند در حالی که کاملا در اشتباهند تا آنان نمی‌دانند که با شهادت این بزرگان هزاران هنیه در فلسطین رشد می کند و از طرفی شهادت دروازه‌ای است برای بهتر زنده شدن، در روایات داریم که تنها شهید است زمانی که به آخرت و برزخ می‌رسد تمنا می‌کند که پروردگارا من آماده هستم که دوباره مرا زنده کنید تا صدبار به شهادت برسم.
وی ادامه داد: اجر و پاداش شهادتی که خداوند متعال برای شهدا مدنظر دارد برای هیچ فرد دیگری نیست در عالم برزخ فضایی که برای شهید آماده شده است دیگران حسرت آن را می‌خورند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اسماعیل هنیه، شهادت اسماعیل هنیه ، پیروزری فلسطین، مقاومت اسلامی ، تروریسم بین الملل ، صهیونیسم ، ایجاد تفرقه بین امت های اسلامی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو