عالم اهلسنت:

خون شهید اسماعیل هنیه درخت تنومند مقاومت را آبیاری می کند

عالم اهل‌سنت گفت: با ترور رهبران حماس ضربه‌ای به حماس وارد نخواهد شد؛ بلکه خون این شهدا همان‌طور که در طول تاریخ نشان داده است.
خون شهید اسماعیل هنیه درخت تنومند مقاومت را آبیاری می کند
1403/05/15 - 10:59
تاریخ و ساعت خبر:
196428
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، مولوی سید محمد درتکیده از علمای اهل سنت در گفتگو با خبرنگار زنان ایران بیان کرد: دشمنان اسلام در واقع مثل یک روباه گرفتار شدند و راه چاره‌ای ندارند و به هر چیزی چنگ می‌زنند تا یک راهی برای خودشان از این رسوایی که دامن آنها را گرفته پیدا کنند؛ به همین خاطر به این اقدامات بزدلانه دست می‌زنند و قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارند و جان انسان‌ها را می‌گیرند.
وی با بیان اینکه ترور شهید اسماعیل هنیه در کشوری که استقلال دارد و عضو کشورهای سازمان ملل است اقدامی بزدلانه است، افزود: ما این اقدام تروریستی را به‌شدت محکوم می‌کنیم و از همه ملت‌ها به‌خصوص ملت ایران و نیروهای مسلح می‌خواهیم که این اقدام را به‌شدت محکوم کنند و یک جواب کوبنده بدهند چرا که با گرفتن جان مهمان ما یعنی به کشور ما تجاوز کرده‌اند.
مولوی درتکیده ادامه داد: ما می‌خواهیم نیروهای جبهه مقاومت پاسخ کوبنده‌ای به آنها بدهد تا دشمن بفهمد هر اقدامی که امروز علیه اسلام و جمهوری اسلامی انجام می‌دهد بی‌پاسخ نخواهد ماند.
وی ادامه داد: با ترور رهبران حماس ضربه‌ای به حماس وارد نخواهد شد؛ بلکه خون این شهدا همان‌طور که در طول تاریخ نشان داده شد ریختن هر خون نهال مقاومت را آبیاری می‌کند و باعث استقامت و استواری و قوت نهال خواهد شد.
این عالم اهل‌سنت با اشاره به اینکه امروز هم خون شهید اسماعیل هنیه در واقع مثل آبیاری‌کردن درخت تنومند مقاومت است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که قبلاً نیز نشان داده شد امروز هم در برابر این اقدام بزدلانه اسرائیل حماس خاموش نخواهد نشست و جواب دندان شکنی به اسرائیل خواهد داد و پوزه اسرائیل را به زمین خواهد مالید.
وی گفت: ما به‌عنوان یک مسلمان که نبی ما نبی رحمت برای تمام کائنات بوده و خیرخواه تمام مردم مسلمان و غیرمسلمان هستیم و به پیروی از پیامبر خود خیرخواهی برای تمام انسان‌ها می‌خواهیم؛ ولی کسانی که این‌گونه جنایت می‌کنند خداوند متعال از آنها نخواهد گذشت.
انتتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مولوی سید محمد درتکیده ، شهادت اسماعیل هنیه، پیروزی مقاومت ، پیروزی فلسطین ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیستان و بلوچستان
V
آرشیو