حضور بانوی کردستان در چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی

معاون صنایع‌دستی کردستان از حضور فعال صنعتگران توانمند استان در چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اردبیل خبر داد.
حضور بانوی کردستان در چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی
1403/05/17 - 09:49
تاریخ و ساعت خبر:
196503
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سعید نظری در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز از کردستان گفت: چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اردبیل عصر روز گذشته ١٥ مردادماه ١٤٠٣ با حضور معاون صنایع‌دستی کشور و با حضور بیش از ۱۴۰ غرفه از ۳۱ استان کشور افتتاح شد.

معاون صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: در این نمایشگاه صنعتگران فعال کردستانی نیز در غرفه‌های نازک‌کاری، ارغوان‌بافی و محصولات بومی هورامان به‌نمایندگی از دیگر هنرمندان استان حضور دارند.

وی هدف از حضور کردستان در این نمایشگاه را معرفی ظرفیت‌های کم‌نظیر در رشته‌های بومی و هنرهای سنتی صنایع‌دستی استان عنوان کرد و افزود: امید است با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات، زمینه معرفی و عرضه هرچه بهتر و بیشتر آثار هنرمندان توانمند استان فراهم شود.

چهاردهمین نمایشگاه صنایع‌دستی استان اردبیل از ۱۵ تا ۱۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل دایر است و علاقمندان می‌توانند هرروز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوی کردستانی، چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
کردستان
V
آرشیو