مدرس دانشگاه مطرح کرد:

نقش زنان سیگاری در سریال‌های نمایش خانگی در افزایش آمار بانوان سیگاری در جامعه

مدرس دانشگاه گفت: زنان سیگاری در سریال‌های نمایش خانگی ضمن تبلیغ مصرف دخانیات این موضوع را در جامعه ترویج و عادی سازی می کنند.
نقش زنان سیگاری در سریال‌های نمایش خانگی در افزایش آمار بانوان سیگاری در جامعه
1403/05/31 - 12:36
تاریخ و ساعت خبر:
197035
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ مریم قنبری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زنان نیوز» گفت: زنان سیگاری در سریال‌های نمایش خانگی ضمن تبلیغ مصرف دخانیات این موضوع را در جامعه ترویج و عادی سازی می کنند.
مدرس دانشگاه ادامه داد: سلبریتی‌ها در جامعه الگو هستند و باید اخلاقی را در جامعه ترویج دهند که در راستای سلامت سایر افراد جامعه باشد.
وی افزود: با کاهش تولیدات رسانه ملی، گرایش به سمت سریال‌های نمایش خانگی افزایش یافت اما برخی از این تولیدات خط قرمزها را عبور کردند و مروج فرهنگ غربی در کشور شدند.
قنبری تصریح کرد: بسیاری از دختران به تقلید از سلبریتی‌ها امروز سیگار شدند و آمار دختران اعتیاد به سیگار در کشور به طرز غیر قابل باوری در حال افزایش است.
مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه رسانه ملی باید روشنگری کنید، گفت: متولیان فرهنگ و هنر نباید به هر نوع آثاری به منظور بازدید بیشتر مجوز دهند زیرا تمام الگوهای بد سلبریتی‌ها در سریال‌های نمایش خانگی به سرعت در جامعه ترویج و عادی سازی می شود.
وی ادامه داد: نباید ساده از کنار آمار بالای زنان سیگاری گذشت زیرا شبکه نمایش خانگی در ترویج این مهم نقش داشته و دارد.
قنبری افزود: سیگار نه تنها زیبایی بانوان را به خطر می اندازد، زنان را در معرض انواع بیماری و اعتیاد به سایر مواد دخانی قرار داده و احتمال سقط جینن در بانوان سیگاری رایج است.
مدرس دانشگاه در پایان اظهار داشت: سلبریتی‌ها نباید مروج فرهنگ یا سبک زندگی غربی در کشور باشند، بلکه بایستی با رفتارهای شایسته و متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی به الگویی برتر در جامعه تبدیل شوند که کشور به آنها ببالند.
انتهای خبر/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، سیگاری، سریال، شبکه نمایش خانگی، اعتیاد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو