فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درگز:

انقلاب اسلامی ایران‌، نمونه و الگوی جدیدی از ایستادگی در برابر دشمنان و ظالمان را به دنیا معرفی کرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درگز، گفت: انقلاب اسلامی ایران‌، نمونه و الگوی جدیدی از ایستادگی در برابر دشمنان و ظالمان را به دنیا معرفی کرده است، امروز ما می‌بینیم که جبهه مقاومت به یک نیروی عظیمی مبدل شده است که هیچ قدرتی یارای مقابل با آن را ندارد.
انقلاب اسلامی ایران‌، نمونه و الگوی جدیدی از ایستادگی در برابر دشمنان و ظالمان را به دنیا معرفی کرده است
1403/06/03 - 10:42
تاریخ و ساعت خبر:
197138
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سرهنگ رسول زیدانلو، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان نیوز از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه آنچه باعث پیروزی حزب الله و جنبش مردمی و این مقاومت مردمی شد، مولفه های زیادی دارد، اظهار کرد: اولین مولفه حزب الله ایمان به خدا و ایمان به پیروزی جبهه حق است و دوم بحث شجاعت و جسارتی است که حزب الله لبنان و رزمندگان حزب الله لبنان داشتند.
وی تصریح کرد: سومین مورد؛ رهبری واحد و انسجام درونی رزمندگان جبهه مقاومت بود که مقاومت خوب در برابر دشمن و نهراسیدن از آنان مورد تاکید دین مبین اسلام بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درگز، تاکید کرد: اگر ما تاریخ را ورق بزنیم و نگاهی به سیر تاریخی بیندازیم می بینیم که همواره در طول تاریخ بشریت ۲ جریان حق و باطل در حال مبارزه و تقابل با یکدیگر بوده اند.
وی افزود: از ابتدای خلقت، ما شاهد تقابل این دو جریان بوده ایم در هیچ دورانی در طول تاریخ، ما به اندازه این عصر حاضر، شاهد این قدرت و توان جریان مقاومت و جبهه مقاومت نبوده ایم و این انسجام، تمرکز و این وحدت فرماندهی، که است همواره وجود نداشته حتی در زمان پیامبر مکرم اسلام(ص)
گستردگی جریان مقاومت جبهه مقاومت به این روش نبوده است.
زیدانلو، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران‌ پس از پیروزی نمونه و الگوی جدیدی از ایستادگی در برابر دشمنان و ظالمان را به دنیا معرفی کرده است، امروز ما می‌بینیم که جبهه مقاومت به یک نیروی عظیمی مبدل شده است که هیچ قدرتی یارای مقابل با آن را ندارد.
وی بیان کرد: اگر ما نگاهی به تحلیل تحلیلگران بیندازیم، سیاست مداران دنیا اذعان می کنند، به توان و نیرویی که امروز جبهه مقاومت دارد و این موضوع را مطرح می کنند، امروز ما می‌بینیم که جریان باطل و استکبار در برابر گروه های کوچک مقاومت هم مستاصل شده اند، یمن کشتی متجاوز انگلیس، آمریکا و اسرائیل را در باب المندب به گل نشانده،
حماس این گروه کوچک مقاومت با ایمان و اراده قوی که دارد دمار از روزگار صهیونیست ها در آورده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درگز، در ادامه افزود: در این طوفان الاقصی که از ۱۵ آبان (۷اکتبر) شروع شده است، عراق، آمریکا را وادار به خروج از کشورش کرد و آمریکا بسیاری از نیروهای خود را از عراق خارج کرده و امروز ما می‌بینیم در یک توافق صورت گرفته در یک تا دو سال آینده امریکا موظف شده است که باید تمام نیروهای خود را از منطقه خارج کند‌، نیروهای حزب الله مظلوم غزه تمامی اهداف راهبردی رژیم غاصب اسرائیل را شاهدیم مورد هدف قرار می دهد.
وی با تاکید بر اینکه جریان استکبار و تفکر صهیونیستی متوجه این شده است جریان مقاومت و جبهه مقاومت با وجود انقلاب اسلامی قوی و پایدار خواهد ماند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی اذعان‌کرده که مغز متفکر و منبع انرژی جبهه مقاومت ایران است و ما تا زمانی که سر اژدها را نزنیم این جریان و این تنه ی این اژدهای غول پیکر به جریان صهیونیست و اسرائیل آسیب می‌زند.
زیدانلو، بیان کرد: براساس همین تئوری به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده اند، یکی از طرح ها و توطئه هایی که آنها همواره سرلوحه کار خودشون قرار دادند، ترور افراد اثر بخش در جریان مقاومت و جبهه مقاومت بوده است، آنها همواره افراد تاثیرگذار در جریان مقاومت را به شهادت رسانده اند، از شهادت شهید سلیمانی گرفته تا شهید فخری زاده و اخیرا هم شهید اسماعیل هنیه، امروز ما شاهدیم اسرائیل با هر تروری که انجام داده به سمت نجات پیش نرفته بلکه بیشتر در منجلاب فرو رفته،و به طور قطع با ترور شهید هنیه خود را به پایان موجودیتش نزدیک می کند.
وی تاکید کرد: به امید خدا، خون بهای شهدای عزیز مقاومت، از شهدای کودک و زنان شهید غزه تا شهید سلیمانی و شهید هنیه، آزادی قدس از دست اشغالگران خواهد بود، پاسخ قوی ایران به اسرائیل به عنوان حق قانونی اش در مقابل ترور شهید هینه که مهمان جمهوری اسلامي بوده است، قطعی و همه جانبه و اثربخش خواهد بود.
انتهای پیام/ خبرنگار عفت راتکانی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انقلاب اسلامی، حزب الله لبنان، جبهه مقاومت، پیروزی جبهه مقاومت ، فروپاشی اسرائیل،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو