استاد حوزه علمیه خواهران ساوه عنوان کرد

جایگاه والای زنان مقاومت فلسطین در جبهه مقاومت

استاد حوزه علمیه خواهران ساوه گفت: جایگاه زنان مقامت فلسطین، جایگاه عظیم و بزرگی است چون آن ها در مقابل ظلم با تمام وجود ایستاده اند و امید به پیروزی جبهه حق دارند.
جایگاه والای زنان مقاومت فلسطین در جبهه مقاومت
1403/06/06 - 10:23
تاریخ و ساعت خبر:
197313
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی شهرستان ساوه؛ سمیه رضاپوریان استاد حوزه علمیه خواهران ساوه با اشاره به نقش و جایگاه زنان در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: در طول تاریخ همیشه دو جبهه حق و باطل در کنار یکدیگر بوده است ؛ که از زمان خلقت آدم تا ظهور امام زمان (عج) هم این دو جبهه وجود دارد؛ اما جبهه حق، تمام خصوصیات و ویژگی هایش الهی است لذا همیشه افراد با ایمان قدم در این جبهه می گذارند.
وی ادامه داد: کسانی که خالص هستند و نور الهی در قلبشان روشن است. شواهد تاریخی بیانگر این است که زنان مومنه و شجاعی بودند که در این مسیر الهی ایستادگی و مقاومت کردند.
رضاپوریان تصریح کرد: حضرت آسیه شاخص صبر و استقامت در مقابل باطل است که پیامبر اسلام صل الله علیه و آله؛ حضرت آسیه را برای زنان صابر، شاخص صبر و استقامت قرار داده است.
استاد حوزه علمیه ساوه گفت: وقتی وارد زندگی امیرالمومنین علیه السلام می شویم ، می‌بینیم که حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با تمام وجود در مقابل باطل ایستادگی می‌کند به حدی که در این مسیر الهی شهیده شد. مقاومت کرد تا اسلام باقی بماند.
وی ادامه داد: حضرت زینب سلام الله علیها مقامت را از مادرش به ارث می‌برد و وقتی با چشمانش تمام مصائب را می‌بیند می‌گوید:« ما رأیت الا جمیلا » .
رضاپوریان گفت: خانم مومنه ای که الگویش فاطمه زهرا سلام الله علیها و حضرت زینب سلام الله علیها است در برابر ظلم و کفر ایستادگی می‌کند. که زنان مقامت فلسطین جایگاه ارزنده ای را در طول تاریخ برای خود رقم زدند.
استاد حوزه علمیه ساوه تصریح کرد: یک زن است، پر از عاطفه و احساس مادری اما توانش بیشتر از یک مرد، فرزندانش جلوی چشم مادر جان می‌دهند و تکه تکه می‌شوند اما مادر صبوری و ایستادگی می‌کند و آن ها در راه خدا می‌بخشد.
وی افزود: آن ها می‌دانند که باید ایستاد و نباید عقب نشینی کرد لذا هم نقش مادری را ایفا می‌کند و هم در کنار مردان ایستادگی و مقاومت دارد.
استاد حوزه علمیه ساوه خاطرنشان کرد: جایگاه زنان مقامت فلسطین، جایگاه عظیم و بزرگی است چون آن ها در مقابل ظلم با تمام وجود ایستاده اند و امید به پیروزی جبهه حق دارند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فلسطین، مقاومت، مادران فلسطینی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو