مشاور خانواده در گفتگو با «زنان نیوز»:

عادی‌سازی روابط بین دختر و پسر در جامعه تهدیدی برای بنیان خانواده است

مشاور خانواده با بیان اینکه عادی سازی روابط بین دختر و پسر در جامعه تهدیدی برای بنیان خانواده است، ادامه داد: وقتی دختر و پسر دوستی قبل از ازدواج را تجربه می کنند و بخشی از نیازشان در این روابط تامین می شود، دیگر زیر بار مسئولیت خانواده نمی روند.
عادی‌سازی روابط بین دختر و پسر در جامعه تهدیدی برای بنیان خانواده است
1403/06/08 - 18:00
تاریخ و ساعت خبر:
197402
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مهدیه اسدی گفت: دشمن از نداشتن بنیان خانواده متضرر شده و آمار بالای فرزندان بدون پدر و مادر مهر تائیدی بر این ادعاست.

مشاور خانواده و مدرس دانشگاه ادامه داد: امروز دشمن شبانه روز تلاش می کند تا بنیان خانواده را در کشور تخریب کند و برای رسیدن به این هدف بر روی زنان و دختران تمرکز کرده است.

وی افزود: زنان محور اصلی در خانواده هستند و اگر بانوان به انحراف کشیده شوند، این خانواده دیر یا زود از هم می‌پاشد و فرزندان در این خانه مکان امن خودشان یعنی خانواده را از دست می‌دهند.

اسدی تصریح کرد: دشمن پدیده ازدواج سفید را به وسیله فیلم، سریال، فضای مجازی در جامعه ترویج داد یعنی دختر و پسر بدون هیچ تعهدی در کنار هم قرار می‌گیرند و بیشترین آسیب این نوع زندگی متوجه بانوان است.

این کارشناس گفت: مرد در ازدواج سفید هیچ تعهدی به زنان ندارند و ما در مرکز مشاوره با بانوانی روبرو هستیم که در این نوع ازدواج باردار شدند اما مرد در این شرایط زن را تنها گذاشته و زیر بار مسئولیت و خرج و مخارج این بچه نمی‌رود.

وی با بیان اینکه عادی سازی روابط بین دختر و پسر در جامعه تهدیدی برای بنیان خانواده است، ادامه داد: وقتی دختر و پسر دوستی قبل از ازدواج را تجربه می کنند و بخشی از نیازشان در این روابط تامین می شود، دیگر زیر بار مسئولیت خانواده نمی روند.

اسدی افزود: دشمن می‌خواهد با شعار آزادی، زن‌ها را برده جنسی کند، اما خوشبختانه بانوان ما آگاهانه و با بصیرت به تمامی نقشه‌های دشمنان نه گفتند و همچنان به خانواده خود پایبند هستند و فریب حربه های دشمن را نخواهند خورد.

این کارشناس تاکید کرد: اگر زنان بتوانند با پیروی از سبک زندگی ایرانی - اسلامی زندگی خود را مدیریت کنند، هیچ گاه فریب دشمن را نخواهند خورد و قدر بنیان خانواده خود را دانسته و برای حفظ و پایداری آن تلاش می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر پای درددل زنان در غرب بنشینید، متوجه خواهید شد که جز بردگی و سوءاستفاده چیزی عایدشان نشده است، گفت: اگر آزادی به معنای واقعی وجود داشت، بانوان زیادی در غرب و اروپا به دین اسلام لبیک می گفتند.

اسدی در پایان اظهار داشت: بانوان باید با حفظ ارثیه حضرت زهرا (س) محافظ بنیان خانواده باشند، زیرا خانواده ثروتی عظیم و سرمایه گرانبهایی برای ایران است و امید به زندگی در خانواده بسیار بالا می‌رود زیرا همه برای ماشدن تلاش می کنند.

انتهای خبر/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، خانواده، تهدید، دشمن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
البرز
V
آرشیو