در کارگروه زن و خانواده بسیج زنان آذربایجان غربی مطرح شد:

زن ایرانی اسلامی در حفظ قوام خانواده الگو شود

صبح امروز جلسه کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان استان با حضور فعالین حوزه و زن و خانواده اساتید دانشگاهی و نمایندگان ادارات با حضور رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد.
زن ایرانی اسلامی در حفظ قوام خانواده  الگو شود
1403/06/10 - 13:05
تاریخ و ساعت خبر:
197526
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - صبح امروز جلسه کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان استان با حضور فعالین حوزه و زن و خانواده اساتید دانشگاهی و نمایندگان ادارات با حضور رقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد.
این جلسه با موضوع بررسی راهکار های عملیاتی تحکیم بنیان خانواده با تاکید بر زیست بوم استان و مسئله طلاق ترتیب یافت.
زن ایرانی اسلامی در حفظ قوام خانواده الگو شود
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این جلسه زن را اساس خانواده دانست و به الگو بودن زن مسلمان ایرانی در حفظ خانواده اشاره کرد و گفت: زن شرقی زنی منغفل است که گوشه‌ای نشسته و خروجی و پویایی و اثرگذاری ندارد، زن غربی نیز حس مادرانه و همسرانه را از دست داده زیرا این زن ابزاری است که همپای مرد کار می‌کند و حتی مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.
رقیه موسویان ادامه داد: اسلام قائل است که زن، یک مادر و همسر عفیف است که پوشش او منافاتی با حضور عفیفانه در اجتماع ندارد از سوی دیگر می‌تواند به خوبی خانواده را مدیریت کرده و همسری دلسوز و مادری مهربان باشد.
وی حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را الگوی زن ایرانی اسلامی خواند و افزود: اگر می‌خواهیم در فعالیت‌های اجتماعی موفق باشیم و درعین‌حال خانواده منسجم و صمیمی داشته باشیم و طلاق را به حداقل برسانیم، لازم است‌ به آموزه‌های اسلامی رجوع کنیم.
در این جلسه اعضاء کارگروه زن و خانواده سپاه شهدای استان به بیان ظرات خود پرداختند و بر ارائه طرح جامع با استفاده از ظرفیت نخبگان و همکاری سایر ارگان‌ها تاکید کردند.
انتهای پیام/-*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن مسلمان ایرانی، حفظ خانواده، نقش زنان در حفظ قوام خانواده ، الگوی زن مسلمان ایرانی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو