مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:

در الگوی سوم زن، بانوان محافظ و سنگربان خانواده هستند

مدرس دانشگاه گفت: زن محور اصلی در حفظ بنیان خانواده است و در الگوی سوم زن، بانوان محافظ و سنگربان خانواده بوده و هستند، موضوعی که باعث ترس دشمنان نظام شده است.
در الگوی سوم زن، بانوان محافظ و سنگربان خانواده هستند
1403/06/17 - 08:28
تاریخ و ساعت خبر:
197566
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از البرز؛ جمیله طاهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «زنان نیوز» گفت: امروز بانوان مسلمان ایرانی بر سکوهای قهرمانی همانند مردان حضور فعال و پر مدالی را دارند.

مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: دشمن با شعار «زن، زندگی و آزادی» می خواست صدای بانوان مسلمان را به دنیا برساند اما غافل از اینکه صدای زنان مسلمان با حضور پرشور آنها در اجتماع و در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... به دنیا رسیده است.

وی افزود: زنان مسلمان علاوه بر حضور فعال اجتماعی در خانواده نقش مادری و همسری را تجربه می‌کنند، نتایج پژوهش‌ها ثابت کرده است که امید به زندگی در خانواده بسیار بیشتر از زندگی مجردی است.

طاهری تصریح کرد: زن محور اصلی در حفظ بنیان خانواده است و در الگوی سوم زن، بانوان محافظ و سنگربان خانواده بوده و هستند، موضوعی که باعث ترس دشمنان نظام شده است.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه اسلام برای زنان ارزش و جایگاه ویژه قائل شد، گفت: زنان در غرب برده جنسی هستند و تا داشتن زیبایی این بردگی خریدار دارد اما بانوان مسلمان در کانون خانواده ضمن تجربه شیرین‌ترین نقش های دنیا یعنی مادری و همسری در اجتماع حضور فعالی دارند.

وی ادامه داد: اگر پای در دل بانوانی که مهاجرت کردند، بنشینید، متوجه می‌شوید که وقتی خانواده نداشته باشید، تلاش و زندگی شما بدون هدف، پوچ و بی‌ارزش می‌شود.

طاهری افزود: خانواده گنجینه و دُر گرانبهایی است که به برکت اسلام در کشور ما برجسته و سرمایه و افتخار نظام بوده و بانوان محور اصلی حفظ این گنیجنه گرانبها هستند.

این مدرس دانشگاه در پایان اظهار داشت: امروز زنان محور اصلی در خانواده و اجتماع هستند و دشمن به صورت ویژه بر روی جنس زن تمرکز کرده است، بنابراین بانوان قدر و منزلت خود را بدانند و محاظ سنگر خانواده باشند زیرا بزرگترین جهاد زنان حفظ نهاد ارزشمند خانواده است.

انتهای خبر/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن، الگوی سوم، خانواده، دشمن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو