بانوی تربت جامی زائر پیاده امام رضا(ع) مطرح کرد:

روایت مادرانه از حضور خانوادگی در مسیر پیاده روی

بانوی تربت جامی زائر پیاده امام رضا علیه السلام گفت: رنج سفر را به همراه چهار فرزندم به جان خریدم تا برای شب اول قبرم توشه ای روانه کنم.
روایت مادرانه از حضور خانوادگی در مسیر پیاده روی
1403/06/14 - 12:36
تاریخ و ساعت خبر:
197611
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مادر جوان دارای چهار فرزند در گفتگو با خبرنگار زنان نیوز از تربت جام اظهار کرد: ۳۵ ساله و معلم هستم و چهار فرزند ۱۳ ، ۱۰، ۸، ۴ ساله دارم که رنج سفر را به جان خریدم تا برای شب اول قبرم توشه ای روانه کنم.
وی ادامه داد: برای من که از پیاده روی اربعین حسینی جا مانده ام یک کربلای دوم است و مسیر راه حال و هوای خوبی دارد، من به همراه چهار بچه قد و نیم قد به پابوسی امام رضا علیه السلام میروم تا فرزندانم سرباز امام زمان (عج) شوند و خودم، همسرم و فرزندانم عاقبت بخیر شویم.
وی که به مادر بودنش می بالد بیان کرد: به خانم های جوان توصیه می کنم که به سختی ها فکر نکنند و اگر واقعا می توانند بچه دار شوند و بدانند که خداوند به آنها کمک می کند، اگر بخواهیم برای ظهور امام زمان(عج) قدمی برداریم بهترین قدم فرزندآوری و ترویج آن است.






✍️خبرنگار: ملیحه عبادعسکری

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زائران پیاده امام رضا علیه السلام ، شهادت امام رضا علیه السلام ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
خراسان رضوی
V
آرشیو