شادی مردم سمنان در پی حمله موشکی سپاه به اسرائیل

مردم استان سمنان در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی شعار‌های الله اکبر و مرگ بر اسرائیل سردادند و شیرینی پخش کردند.
شادی مردم سمنان در پی حمله موشکی سپاه به اسرائیل
1403/07/12 - 16:01
تاریخ و ساعت خبر:
198718
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران، استان سمنان، مردم استان سمنان از نخستین دقایق آغاز حمله موشکی سپاه پاسداران با حضور در پشت بام‌ها و میادین و معابر عمومی وسردادن شعار‌های الله اکبر و مرگ بر اسرائیل حمایت و شادی خود را از این اقدام ابراز کردند.
مردم این پیروزی را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت ایران و مردم مظلوم لبنان و فلسطین اشغالی به ویژه مردم بی پناه غزه شاد باش گفتند.
مردم سمنان با حضور و تجمع در خیابان‌ها و معابر این پیروزی را جشن گرفتند و بر لزوم حمایت از ملت مظلوم فلسطین و لبنان و نیرو‌های مقاومت تاکید کردند.
مردم تاکید کردند : عملیات وعده صادق ۲ که در پاسخ به این جنایات و از ارزشمندترین عملیات موشکی اخیر جمهوری اسلامی ایران بود و توانست پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را از بیخ و بن بشکند، برگ زرین دیگری بر افتخارات سپاه عزتمند پاسداران انقلاب اسلامی افزود.
این تجمع ها با حضور عموم مردم ، ورزشکاران ، دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شادی، مردم سمنان، حمله موشکی، سپاه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
V
آرشیو