در حاشیه بدرقه مادر علمدار خمینی؛

شهید خرازی مادر قهرمان پرورش را در آغوش کشید/ شعار ما مادران دهه هفتادی تربیت نسل مومن انقلابی است

امروز در حاشیه تشییع حاجیه خانم طیبه تابش مادر شهید حاج حسین خرازی از فرماندهان دفاع مقدس، تریبون را به دست مادران دهه هفتادی دادیم تا روایت مقاومت را از زبانشان بشنویم.
شهید خرازی مادر قهرمان پرورش را در آغوش  کشید/ شعار ما مادران دهه هفتادی تربیت نسل مومن انقلابی است
1403/07/09 - 14:20
تاریخ و ساعت خبر:
198734
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اصفهان، امروز اصفهان از جنس ایثار و مقاومت و به رنگ سرخ شهادت درآمد. امروز مردم قدرشناس این شهر شهید پرور بر دوش خود مادر شهید حاج حسین خرازی را که بیش از ۷۰ سال از عمر ۸۸ ساله اش را برای اسلام و قرآن گذاشت، تا گلستان شهدای اصفهان تشییع کردند.
مادری که روایت عاشقانه هایش با حسین، تمامی نداشت و در دیدار با ایشان، حسین را فرزندی خلف و یار و یاور امام خمینی رحمه الله علیه می‌خواند.
امروز قهرمان به استقبال قهرمان خواهد آمد تا جبران درد سال ها فراق را ادا کرده و مادرانه ها را از زبان حاجیه خانم تابش بشنود.
و اما امروز، حال و هوای تشییع با تصاویر شهید سید حسن نصرالله رنگ مقاومت گرفت، مادرانی که کودکان خود را در آغوش گرفته و در دستشان پرچم لبنان را داده بودند تا آنهایی که دهانشان مملو از فریاد مرگ بر اسرائيل بود.
مرضیه مادر دهه هفتادی با در دست گرفتن کالسکه کودک خردسالش و در حالی که از مادر شهید چیزی را تمنا میکرد، توجه من را به خود جلب کرد، وی گفت: تنها خواسته ام این است که بتوانم فرزندم را با شیره جانم که با یاحسین و شعار هیهات من الذله تبرک شده است به فرزند خردسالم دهم تا نام و یاد اهل بیت علیهم السلام، فرزندم را بیمه راهی کنم که نظیر شهید خرازی و شهید عزیزمان سید حسن نصرالله، در این مسیر حرکت کرده و عاقبت بخیر شود.
این بانوی دهه هفتادی تصریح کرد: همانگونه که امام خمینی فرمودند، سربازان من در گهواره هستند و امروز همان ها مدافعان امنیت و حرم گشتند، من به عنوان مادر کودکی هشت ماهه می گویم که سق فرزندانمان را با مرگ بر اسرائیل و آمریکا بالا کشیدیم و اسرائیل باید از فرزندان ما نیز هراس داشته باشد.
در مسیر منتهی به گلستان شهدا، معصومه از مادران دهه هفتادی دارای سه فرزند را دیدم که بر کف دست دختر چهارساله خود شعار مرگ بر اسرائيل را نوشته بود و چند عکاسی که این صحنه را سوژه عکاسی خود قرار داده بودند، به طرفش رفتم، با شناختی که از من داشت، زودتر بلند شد و گفت: هر یه فرزندم فدای امام خامنه ای عزیز هستند و امروز اعلام می‌کنم که ما با شهادت عزیزان مقاومت، مصمم تر از همیشه برای یاری اسلام آماده هستیم.
زینب چهارساله که در دامان مادری شجاع همچون فاطمه رشد پیدا کرده بود، با صدای کودکانه اش افزود: آمریکا و اسرائیل را دوست ندارم و در دفتر نقاشی ام با کمک مامانم مینویسم که الهی بمیرند و بچه ها را نکشند.
امروز عکس شهید زاهدی، شهید سلیمانی و شهید عماد مغنیه و شهید سید حسن نصرالله با نوشته ای با این مضمون(ما با گه نشینیم که یاران همه رفتند) در دست مادری بر روی ویلچر بود، ایشان که مادر شهید بودند، با گوشه چادر اشک گوشه چشمش را پاک کرد و گفت: جوانم در راه اسلام رفت و برنگشت ولی با دیدن صحنه های شهادت جوانان غزه و لبنان، دلم برای فرزندم تنگ می‌شود و دوست دارم مانند سال های جنگ میتوانستم، خدمتی به جبهه مقاومت کنم، نان بپزم، غذا آماده کنم و حتی لباس برایشان بسته بندی کنم، تنها چیزی،که آرامش قلبی به من میدهد، رشد جوانانی برای دفاع از اسلام در هر زمان است، اگر محمد من جوان دهه چهل بود، اسلام در تمام دهه ها مملو از جوانان مبارز و عاشق اسلام و ولایت است و همین امر، چشمان اسرائیل جنایتکار را کور و انشالله نابودی اسرائیل را ببینم و از دنیا بروم.
به گزارش خبرگزاری زنان نیوز، امروز صحنه تشییع حاجیه خانم طیبه تابش مادر شهید خرازی، صحنه دفاع از اسلام و جبهه مقاومت بود و چه زیباتر که بدرقه این مادر فرمانده شهید، مملو از شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا بود.
انتهای پیام/ زهرا شجاعی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهید حسین خرازی ، تشییع پیکر مادر شهید حسین خرازی ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو