ارسال ۱۰ تن مواد غذایی و دارویی از ایران به لبنان

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: محموله هایی شامل بسته‌های بهداشتی، دارویی و معیشتی به صورت هوایی و زمینی برای مردم جنگ زده لبنان فرستاده شده است.
ارسال ۱۰ تن مواد غذایی و دارویی از ایران به لبنان
1403/07/14 - 19:06
تاریخ و ساعت خبر:
198780
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: محموله هایی شامل بسته‌های بهداشتی، دارویی و معیشتی به صورت هوایی و زمینی برای مردم جنگ زده لبنان فرستاده شده است.
پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ۱۰ تن مواد غذایی و دارویی به مردم لبنان تحویل داده شد و این محموله که شامل بسته‌های بهداشتی، دارویی و معیشتی است که به صورت هوایی و زمینی برای مردم جنگ زده لبنان فرستاده شده است. همچنین برای ایستگاه‌های اسکان اضطراری اقدام کرده‌ایم و فردا بیش از ۶۰ تن دیگر محموله غذایی و دارویی ارسال می‌کنیم.
وی افزود: تیم‌های عملیاتی و تیم‌های امداد و نجات ما همراه با محموله‌ها فردا اعزام می‌شوند و همچنین محل‌هایی را برای اسکان اضطراری برای عزیزانی که خانه‌هایشان را از دست دادند، تدارک دیده ایم.
کولیوند خاطرنشان کرد: مردم لبنان بدانند جمعیت هلال احمر از طرف مردم جمهوری اسلامی ایران کنار آوارگان و جنگ زدگان لبنان هستند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امداد و نجات، جمعیت هلال احمر، جمهوری اسلامی ایران، جنگ، لبنان ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بهداشت و سلامت
V
آرشیو