با محوریت اقتصاد مقاومتی و هنرهای دستی بانوان کارآفرین

دو نمایشگاه تولیدات بانوی هنر و جهادی در طرقبه و شاندیز برگزار شد

همزمان با آغاز گرامیداشت هفته بسیج، به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران طرقبه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بانوان کارآفرین جهادی بخش طرقبه با نام" بانوی هنر و جهاد" با محوریت معرفی، عرضه و فروش هنرهای دستی و تولیدات بانوان جهادی و کارآفرین شهر و روستاهای طرقبه افتتاح شد.
دو نمایشگاه تولیدات بانوی هنر و جهادی در طرقبه و شاندیز برگزار شد
1401/09/02 - 16:34
تاریخ و ساعت خبر:
143286
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان رضوی: همزمان با آغاز گرامیداشت هفته بسیج، به همت بسیج خواهران حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) شهر طرقبه، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بانوان کارآفرین جهادی بخش طرقبه با نام" بانوی هنر و جهاد" با محوریت معرفی، عرضه و فروش هنرهای دستی و تولیدات بانوان جهادی و کارآفرین شهر و روستاهای طرقبه با حضور جمعی ازمسئولان شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه اقتصادی" بانوی هنر و جهاد" دستاوری از بانوان جهادی بخش طرقبه در عرصه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی است که از شهر و محلات و روستاهای طرقبه در این نمایشگاه شرکت دارند، اکثرا زنان سرپرست خانواده و کسانی که دغدغه ایجاد شغل و درآمد زایی و کارآفرینی دارند تولیدات و هنرهای دستی و بومی خود را در این نمایشگاه به مدت چهار روز برای عرصه و فروش به نمایش گذاشته اند.

۱۵ غرفه با ارائه محصولات صنایع دستی و بومی روستا مثل: ارغوان بافی و سایر محصولات شامل: قلاب بافی، خشکبار، شیرینی خانگی، هنرهای دستی با سنگ مصنوعی، انواع عرقیجات و ترشیجات خانگی، عروسک دوزی و عروسک بافی، خیاطی، مجسمه های مینیاتوری، صنایع چوبی، تولیدی کوثر، تولیدی برکات، تولیدی پوشاک و چند غرفه تولید محصولات عفاف و حجاب در این نمایشگاه حضور دارند.

تولیدگران و کارآفرینان از روستاهای؛ جاغرق، مایانات(مایان علیا، وسطی و سفلی) و محله نوچاه طرقبه همراه با کارآفرینان بسیجی از پایگاه حضرت زینب و نرجس(س) شهرطرقبه و پایگاه محدثه محله طرقدر و گروه های جهادی حوزه خواهران حضرت زهرا(س) شهر طرقبه در این نمایشگاه اقتصادی حضور دارند.
هدف از ایجاد این نمایشگاه معرفی تولیدات و هنرهای دستی بانوان کارآفرین و جهادی شهر و روستاهای طرقبه به مردم و به ویژه مسئولان شهرستان است، تولیدگران و کارآفرینان شهر و روستاهای طرقبه با حضور در این نمایشگاه تلاش برای درآمد زایی بیشتر دارند، آنها همچنین از مسئولان شهرستان درخواست تسهیل گری در امر ارائه تسهیلات وام و ایجاد " روز بازار" در شهر طرقبه را دارند که بتوانند با حذف دلالان و واسطه گران بین تولید گر و مغازه دار، محصولات تولیدی خود را به طور مستقیم به فروش برسانند.

حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زهرا(س) با ایجاد این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرد تا بانوان کارآفرین و تولیدگر علاوه بر معرفی و عرضه و فروش محصولات خود از نزدیک با مسئولان شهرستان دیداری داشته باشند و مطالبات و دغدغه های خود را در عرصه تولید و اشتغال با مسئولان مطرح کنند.
همچنین نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین شهر شاندیز با همکاری پایگاه بسیج خواهران فائزه طیبی و همکاری بسیج برادران شهید سنگریار مسجد ولیعصر(عج) شهر شاندیز و با ارائه محصولات مختلف بانوان کارآفرین شهر شاندیز برگزار شد.

این نمایشگاه در زمینه های تولید مواد غذایی، گیاهان دارویی ، صنایع دستی، محصولات ارگانیک بومی و محلی فعالیت دارد.
نخستین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین شهر شاندیز از تاریخ ۱ آذر ماه لغایت ۵ آذر هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد شهرک ولیعصر(عج) دایر است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمایشگاه بانوی هنر و جهاد با محوریت اقتصاد مقاومتی و هنرهای دستی بانوان کارآفرین
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو