معاون وزیر کشور:

راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه به حوزه خانواده است

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن سالهاست در حال فتنه‌انگیزی میان مردم ما است، گفت: راهکار مقابله با همه آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه به حوزه خانواده است.
راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه به حوزه خانواده است
1401/12/19 - 19:25
تاریخ و ساعت خبر:
145884
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - محمد عباسی شامگاه چهارشنبه با تقدیر از مسئولان استانی به منظور نگاه ویژه به امورات اجتماعی، اظهار داشت: استاندار اصفهان یکی از استانداران پرکار و مورد اعتماد دولت است و به حضور و تلاش‌شان افتخار می‌کنیم.
وی ادامه داد: استان اصفهان بعنوان یک استان الگو در کشور شناخته می‌شود، به خوبی می‌دانیم که این استان منشأ بسیاری از فعالیت‌های عظیم فرهنگی و اجتماعی در کشور بوده است.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با بیان اینکه در جهان همه منتظر منجی عالم بشریت هستند، عنوان کرد: جهانیان درگیر مسائل و دغدغه‌های متفاوتی هستند که تنها با ظهور منجی این مشکلات ساماندهی می‌شوند.
عباسی افزود: دشمن به دنبال این است تا مشکلات روز جامعه ما را عظیم جلوه دهد و مردم را ناامید کند. البته منکر این نیستیم که غفلت‌های داشته‌ایم؛ مثلاً در دوران کرونا چندین برابر بیشتر از کشورهای غربی و آمریکا که تعداد مبتلایان و کشتگان را به نام خود ثبت کردند، مدارس را تعطیل کردیم.
وی خاطرنشان کرد: همین امر باعث شد نوجوانان و جوانان از مراکز تربیتی دور و فرصت برای دشمن فراهم شود تا فرزندان‌مان را به گمراهی بکشاند.
معاون وزیر کشور با بیان اینکه دشمن سلاح به انحراف کشیدن نوجوانان و جوانان را در اختیار دارد، گفت: دشمن با همه ابراز و اندیشکده های خود به میدان آمده و جنگی پیچیده را علیه کشورمان به راه انداخته است.
عباسی اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تحلیل جوانان ما را نسبت به واقعیت‌ها تغییر دهند. مقام معظم رهبری هشدار داده بودند که دشمن در حال بمباران عقاید عقبه انقلاب است و ما امروز شاهد این موضوع هستیم.
وی با اشاره به اینکه دشمن سالهاست در حال فتنه‌انگیزی میان مردم ماست، گفت: راهکار مقابله با همهٔ آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه به حوزه خانواده است.
معاون وزیر کشور عنوان کرد: حال که دشمن در حال تغییر ذائقه مردم و خانواده‌های ایرانی است؛ بایستی فعالیت‌های فوق‌العاده و ویژه‌ای را انجام دهیم تا از این فتنه نیز عبور کنیم.
وی تصریح کرد: به صورت واضح حسب توانمندی استان اصفهان در عرصه‌های مختلف، درخواست داریم تا پس از بررسی همه جانبه معضلات اجتماعی روز جامعه، استان نسخه پیشنهادی خود جهت برون رفت از مشکلات را ارائه دهد.
عباسی ادامه داد: همچنین علاوه بر بررسی آسیب‌های عمومی، آسیب‌های اختصاصی نیز شناسایی، احصا و به سطح ملی ارائه شود تا بتوانیم با یاری یکدیگر برای مشکلات راهکارهایی منطقی بیابیم.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معاون وزیر کشور، محمد عباسی، استانداری اصفهان، آسیبهای اجتماعی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو