طی برگزاری طرح پوش احسان انجام شد ،

اهدا 110 میلیون تومان لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند همدان

رمانده حوزه شهیده افضل سپاه ناحیه همدان، گفت: پایگاه شهیده سمیه به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با هدف دستگیری از نیازمندان و اجرای مواسات و همدلی دربین دانش آموزان پویش مشق احسان را برگزار کرد تا با این کاربتواند در بین دانش اموزان نشاط وشادی را فراهم اورد
اهدا 110 میلیون تومان لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند همدان
1401/06/22 - 12:42
تاریخ و ساعت خبر:
141373
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ازهمدان کبری ولایی فرمانده حوزه شهیده افضل سپاه ناحیه همدان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید اظهار کرد: یکی از پسندیده ترین اموری که هر انسانی می تواند در طول زندگی خود انجام دهد، تشویق دیگران به کار خیر است. زندگی هریک از ما سرتاسر زنجیری است که به هم متصل است و اگر یکی از حلقه های این زنجیر پاره شود، در نهایت مشکلاتی به وجود می آید که از فردیت به جمعیت می رسد. از این رو باید برای محکم تر شدن و اتصال هرچه بهتر این زنجیره، همگی به هم کمک کنیم و همدیگر را برای انجام کار خیر تشویق کنیم.

والایی گفت: پایگاه شهیده سمیه به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با هدف دستگیری از نیازمندان و اجرای مواسات و همدلی دربین دانش آموزان پویش مشق احسان را برگزار کرد تا با این کاربتواند در بین دانش اموزان نشاط وشادی را فراهم اورد.

وی افزود: این کاربا کمک خیر ین وتلاش بسیجیان به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان لوازم التحریر خریداری و به تعداد ۳۱۳ دانش آموز نیازمند شناسایی شده توسط پایگاه توزیع گردید.فرمانده حوزه شهیده افضل افزود :امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین این کار نیک را گسترش دهیم

کبری والایی فرمانده حوزه شهیده افضل ابراز داشت:این پایگاه از همان ابتدای شیوع کرونا در بین مردم و با مردم بوده است و همچنان هم کمک های مختلفی را در بخش های معیشتی، لوازم التحریر، جهیزیه، نان مهربانی و... در دستور کار دارد تا همه با هم برای کمک به نیازمندان جهادی وارد عمل شویم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اهدا 110 میلیون تومان لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند همدان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو