در جلسه هم اندیشی امور بانوان استانداری لرستان مطرح شد:

ترویج فرهنگ فرزند آوری با تبلیغات موثر از طریق رسانه نخبگان و هنرمندان

مدیر کل امور بانوان در استانداری لرستان در نشست هم اندیشی مدیر کل امور بانوان در استانداری لرستان با اشاره به اهمیت ترقیب خانواده های تک فرزندی و آنهایی که فرزند ندارند را به فرزند آوری،گفت: این تبلیغات باید از طریق اقشار مختلف مردم نخبگان در محافل گوناگون انجام شود.
ترویج فرهنگ فرزند آوری با تبلیغات موثر از طریق رسانه نخبگان و هنرمندان
1401/08/24 - 10:15
تاریخ و ساعت خبر:
143042
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - لرستان: نشست هم اندیشی مدیر کل امور بانوان در استانداری لرستان با نمایندگان سازمان های مردم نهادو کنشگران فرهنگی و اجتماعی استان با موضوع خانواده و جمعیت صبح روز دوشنبه بیست و سوم آبان ماه استانداری لرستان برگزار شد.
در این نشست فریبا ولی پور مدیر کل امور بانوان در استانداری لرستان با بیان حمایت ما از خانواده و افزایش جمعیت گفت: خانواده های تک فرزندی و آنهایی که فرزند ندارند را به فرزند آوری، و افزایش جمعیت ترغیب و برای این کار باید تبلیغات موثری از طریق اقشار مختلف مردم نخبگان در محافل گوناگون داشته باشیم .
ولی پور با تاکید بر منویات رهبری در خصوص نتایج و آثار کاهش جمعیت عنوان کرد: در حال حاضر وظیفه خطیری در زمینه جلوگیری از پیری جمعیت به عهده ما گذاشته شده است؛ لذا گروه های مردمی در این زمینه همکاری همه جانبه را می طلبد.
وی عنوان داشت : با تبیین و تشریح معضلات و خطراتی که در آینده جامعه ما را تهدید می کند بایدافراد را آگاه کنیم و در این راستا قدم برداریم.
مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان در ادامه گفت: بی شک نظرات سازنده دست اندرکاران حوزه های فرهنگی و اجتماعی در پیشبرد اهداف قانون جمعیت نقش بسزایی دارد.
ولی پور اظهار داشت؛ ما وظیفه داریم با ارائه برنامه های مدون سیاست های افزایش جمعیت را اجرا کنیم .

خبرنگار - کبری دریکوند
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ترویج فرهنگ فرزند آوری با تبلیغات موثر از طریق رسانه نخبگان و هنرمندان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو