گفت وگو با مدیر موفق خانه قرآن و مهد مهدوی شهرری :

هدف ما تربیت نسلی مفتخر به سربازی امام زمان (عج) است.

مدیر خانه قرآن و مهد مهدوی شهرری ، گفت:ما تصمیم گرفتیم تا با پرورش کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی به هدف اصلی که تربیت سربازان امام زمان (عج) نزدیک بشیوم که خدا را شکر روز به روز به این هدف داریم نزدیکتر می شویم.
هدف ما تربیت نسلی مفتخر به سربازی امام زمان (عج) است.
1401/08/30 - 08:18
تاریخ و ساعت خبر:
143084
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امروز 30 ابان روزی است که بنام کودکان ، نام گذاری شده است ، کودکانی که در سال های پایانی دهه 90 و اولین سال های 1400 دورانی را سپری می کنند که هر چقدر دنیا از منظر علمی - صنعتی پیشرفت کرده است ما هویت انسانی و هویت فردی دست خوش تهاجماتی قرار گرفته که هیچ عنصری به اندازه دین و معنویت نمی تواند برای رفع این مشکل کارگشا باشد .
کودکان امروز را نمی توان به تنهایی تربیت شده خانواده دانست، حضور اجتماعی کودک امروز از دوران خردسالی شروع می شود از مهدها ، پس اگر قرار است که دین در این دنیای پرآشوب ید قدرتمندی برای نجات بشر از تمام تباهی ها و مفسده ای باشد که در دنیای واقعی و مجازی به دست انسان آن هم از نوع سلطه گر باشد ، باید مهدهای کشور مسلمان رنگ و عطر قرآنی و اسلامی به خود بگیرد . این مهدها چند سالی است که رونق یافته و با عنوان مهد مهدوی یا مهدهای قرآن در حال فعالیت هستند .
خبرنگار طنین یباس مصاحبه ای گرجی مدیر موفق خانه قرآن و مهد مهدوی یاران آفتاب شهرری انجام داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست .
دغدغه و هدف شما از تاسیس خانه قرآن و مهد مهدوی چیست؟

دغدغه ما از تاسیس مهد و خانه قرآن باتوجه به تجربیاتی که وجود داشت متوجه شدیم اثرگذاری بیشتر در سنین پایین است
ما تصمیم گرفتیم تا با پرورش کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی به هدف اصلی که تربیت سربازان امام زمان (عج) نزدیک بشیوم که خدا را شکر روز به روز به این هدف داریم نزدیکتر می شویم. مرحوم حاج آقا زنگنه رییس موسسه انفاق امام زمان (عج) می فرمودند:در عالم رفیق جمع کن امان زمانمان باشیم.

.طیف ثبت نامی چه کسانی هستند؟
در همه طیف ها چه مذهبی و چه غیر مذهبی ثبت نام داریم.رسالت ما تبلیغ دین است ما اینجا بستر را برای هم اقشار فراهم آوردیم تا بتوانیم همه را جذب کنیم وقتی از طریق هنر وارد بشویم جذابیت و زبیایی هم بیشتر خواهد شد.

.بازخورد اقشار دیگر چطوره بوده است؟

به حمدلله بازخوردهای خوبی داشتیم.با روی گشاده پذیراشون شدیم و این عزیزان هم استقبال کردن و این شد تبلیغی برای کار ما و مهد رو به دیگران معرفی کردند
کلام آخر
مشکلات امروزه احتیاج به حمایت و هم فکری دارد.از مسئولین زیربط خواستاریم حمایت های لازم چه مادی و چه معنوی رو از ما داشته باشند.
انشاالله با همدلی و همکاری در همه اقشار جامعه زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله اعظم (عج) را فراهم کنیم

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
هدف ما تربیت نسلی مفتخر به سربازی امام زمان (عج) است.
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو