در رزمایش جهادگران فاطمی 2 در زاهدان مطرح شد:

لازمه پیروزی بر فتنه در هم تنیده اخیر بصیرت است

سردار شفائی گفت: بسیج و نقش آن در همه مراحل انقلاب تعیین کننده وتاثیر گذار بوده است و این پیام نورانی هر بندش می تواند به عنوان یک موضوع جدی مطرح شود
لازمه پیروزی بر فتنه در هم تنیده اخیر بصیرت است
1401/08/29 - 10:51
تاریخ و ساعت خبر:
143183
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ یادبود سردار شهید سید محمد رضا هاشمی و شهدای امنیت استان سیستان و بلوچستان با حضور سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان و جمعی از مقامات سپاهی و اداری و حضور حدود ۱۰۰۰ گروه جهادی بسیجی در سطح استان در حسینیه عاشقان ثارالله شهر زاهدان در آستانه هفته بسیج برگزار شد.
فرمانده سپاه سلمان با اشاره به این فرمایش مقام عظمای ولایت(حفظ الله ) درباره بسیج" سازماندهی بسیج از نوآوری های حضرت امام (ره )بود." اذعان داشت: بسیج از بدو پیدایش تا به امروز در طول پیمایش خویش چه بسیار خدمات ارزشمندی از خود به جا گذاشته است و به فضل الهی پرچم بسیج همیشه برافراشته و در اهتزاز بوده و هست.

سردار شفائی تجربه چند دهه بسیج رایک تجربه ارزشمند، مهم و مفیددر موضوعات مختلف دانست و تصریح کرد: برنامه های امسال بسیج مستضعفین براساس سند راهبردی ده ساله انقلاب که مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی )است .
فرمانده سپاه سلمان باتاکید به شناخت نسبت به جنگ ترکیبی دشمن اظهار داشت : قطعا باید از تجربیات ۴۳ ساله خودمان به نحو شایسته ای بهره مند شویم .
بسیج در عرصه خدمت همواره پیشتاز بوده است اگر اراده کردیم در این مسیر اثرات مهم و شایسته تری داشته باشیم به همان ویژگی ها و نقاط قوت بسیج باید تکیه کنیم و اهتمام داشته باشیم .

فرمانده سپاه سلمان در ادامه تصریح کرد:یکی از موضوعاتی که به فضل الهی تا به امروز بسیج را سرافراز نگه داشته و توانسته است ،در خط مقدم و درهمه عرصه ها پیشتاز باشد بصیرت بسیجیان است و به همه بسیجیان توصیه اکید داریم که بصیرت افزایی کنند.
وی با بیان اینکه لازمه پیروزی بر فتنه در هم تنیده اخیر بصیرت است اذعان داشت: یقینا بدون بصیرت نمی توان پیروز شد ،امروز وظیفه بسیج خطیرتر از هر موقعیت زمانی دیگر افزایش بصیرت خود در وحله اول و انتقال این بصیرت به آحاد مردم در مرحله بعد از آن است.
سردار فرمانده سپاه سلمان ،اخلاص در عمل را مایه برکت کار بسیجیان دانست و افزود: اگر عزیزی در طول خدمت رسانی به این ویژگی توجه نداشته باشد قطعا نخواهد توانست در مسیر خدمت اثرات مثبتی به جا گذارد این وعده الهی است که در هر کار خیری اگر اخلاص نباشد برکتی نیست.

وی در ادامه یکی از ضروری ترین کارها را ظرفیت خدمت رسانی دانست و گفت : اگر عمل و اقدام به موقع نباشد تاریخ انباشته از حوادثی است که از نظر حجم و کیفیت قابل توجه بوده و لی چون به موقع نبوده اثراتی نداشته است.
گفتنی است در پایان این رزمایش از گروههای جهادی برتر خواهرو برادر تقدیر شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
لازمه پیروزی بر فتنه در هم تنیده اخیر بصیرت است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو