جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان

دشمن به دنبال آندلس کردن ایران است/ برنده ترین سلاح دشمنان در حوزه «زن و خانواده» است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دین، ولایت و مردم سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند، گفت: دشمن به دنبال ایجاد فساد در ایران است تا دوباره کشور را به آندلس تبدیل کند.
دشمن به دنبال آندلس کردن ایران است/ برنده ترین سلاح دشمنان در حوزه «زن و خانواده» است
1401/11/24 - 10:29
تاریخ و ساعت خبر:
145192
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سید موسی حسینی صبح امروز در دوره توانمندسازی عفاف و حجاب پایگاه‌ها که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن از طریق فساد به دنبال آندلس کردن ایران است.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف کردن سه ضلع اصلی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه سه اصل «دین»، «ولایت» و «مردم» استوار است و دشمن بر این موضوعات بسیار کار می‌کند باید مراقب باشیم.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با گرامیداشت سالگرد 44 مین پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابراز کرد: امروز درحالی جشن 44 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم که دشمن گفته بود ایران 44 سالگی انقلاب را به خود نمی‌بیند حتی کارشان به جایی رسید که برای کشور عزیزمان رئیس جمهور انتخاب کردند.
حسینی خاطرنشان کرد: با محوریت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل چند طیف قرار داشتند که باعث شد این انقلاب به پیروزی برسد.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: یک طیف یاران صدیق امام «ره» بودند این افراد فهم عمیق، درست و دقیق از اصول، ارزش ها و آرمان انقلاب اسلامی دارند در حقیقت وفادار به امام هستند و انقلاب اسلامی را بر مبنای اعتقاد قبول و امام را یاری کردند.
حسینی افزود: طیف دوم همراهان انقلاب هستند این افراد امام را قبول دارند انقلاب اسلامی و ارزش ها را قبول دارند اما بعد از رحلت حضرت امام بر مبنای منافع گروهی نسبت به انقلاب موضع گرفتند و برخی از این موضع ها خلاف ارزش های انقلاب اسلامی بود.
وی اظهار کرد: همراهان انقلاب در طول تاریخ با این انقلاب زاویه پیدا کردند و حتی در مقابل انقلاب اسلامی موضع گرفتند که بارزترین این افراد سران فتنه بودند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: طیف سوم جریان احساسی بودند که همراهی آنها با جریان انقلاب بر مبنای این بود که آنها نمی‌خواستند پهلوی باشد سپس به سمت سهم خواهی از انقلاب رفتند و در نهایت حضرت امام آنها را منحل اعلام کرد که نمونه بارز آنها منافقین هستند.
وی تصریح کرد: این افراد چون مبنای فکری انحرافی دارند خودشان را به اصول انقلاب اسلامی نمی‌توانند وفق دهند و در مقابل انقلاب ایستادند.
حسینی خاطرنشان کرد: تعداد 17 هزار انسان بیگناه به جرم آنکه مذهبی است توسط منافقین ترور شدند بازرگان یکی از سران فتنه است که تفاوت نگاهش با امام اینگونه بود که ایران را برای اسلام می‌خواست نه اسلام را برای ایران.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: وقتی این جریان فکری را می‌بینیم درمی‌یابیم که این فرد حتی انقلاب را قبول ندارد مبنای فکری او منحرف است.
وی با تاکید بر اینکه دشمن تمام توان خود را بر روی زوال خانواده به کار بسته است، گفت: برنده ترین سلاح دشمنان در حوزه زن و خانواده است امروز باید بسیار در حوزه عفاف و حجاب کار کنیم

با ابزاری که دشمن در دست دارد خیلی کار برای ما سخت است.
وی با اشاره به اینکه کانون تحولات و تغییرات فقط روی ایران می‌چرخد، افزود: دشمنان در تلاش هستند ایران را تبدیل به کشوری خشک، بدون ملت و بدون دسترسی به آب‌های آزاد کنند
ما در مقابل دنیای قدار تجهیز قرار گرفتیم آنها شدیدا به دنبال تجزیه ایران هستند.
حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یک مکتب بود و به درجه‌ای رسید که در بالاترین مقام خود را سرباز این انقلاب و مردم می‌خواند.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: سواد رسانه خودتان را قوی کنید
فضای مجازی به تعبیر رهبر انقلاب فضای ولنگاری جامعه است بانوان و مادران جامعه باید در تربیت فرزندان تلاش کنند به تعبیر حضرت آقا اکنون فضای مجازی رها شده است و فضای ولنگاری جامعه است که می‌طلبد خانواده‌ها این فضا را برای فرزندان مدیریت کنند.
خبرنگار رجبی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان،حسینی، دوره توانمندسازی عفاف و حجاب پایگاه‌های بسیج گلستان، آندلس سازی ایران، زن وخانواده، جنگ علیه زن و خانواده
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: