چرا نحوه نقش پذیری بانوان در جامعه مهم است؟/ نفرت پراکنی چه بلایی سر زندگی و رویاهای زنانه می آورد؟

ضد انقلاب سعی دارد زنان را با ترویج نفرت پراکنی به سمت ایجاد خشونت در جامعه سوق دهد و آنان را به ابزاری جهت اعمال سیاست های خود بدل سازند. از این رو شاهد نوعی التقاط و انحراف در نقش پذیری زنان در جامعه هستیم که رگ و ریشه های غربی می یابد.
چرا نحوه نقش پذیری بانوان در جامعه مهم است؟/ نفرت پراکنی چه بلایی سر زندگی و رویاهای زنانه می آورد؟
1401/10/28 - 09:39
تاریخ و ساعت خبر:
144543
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیر حمزه نژاد: ضدانقلاب درباره زنان چه نقش و تصویری را عمومیت داده و برای اهداف خود به آن دامن می زند. موضوع اینجاست که زنان با توجه روحیه و طبع ظریف می توانند در جامعه هم مروج مهر ومهربانی باشند و هم ابداعات زیبایی از خود بروز دهند اما برخی بویژه ضد انقلاب سعی دارد زنان را با ترویج نفرت پراکنی به سمت ایجاد خشونت در جامعه سوق دهد و آنان را به ابزاری جهت اعمال سیاست های خود بدل سازند.
از این رو شاهد نوعی التقاط و انحراف در نقش پذیری زنان در جامعه هستیم که رگ و ریشه های غربی می یابد.
درواقع فمنیسم نیز در همین راستا در حرکت است سعی دارد به جای ایجاد روحیه مثبت و امیدوارانه در زنان به آنان القا کند که بانوان مورد ظلم و تعدی قرار گرفته اند و از این رو با یک روحیه انتقام جویانه باید نسبت به جنس مخالف در اجتماع رفتار کنند. درواقع نیروی خشم و نفرت است که حیات فمنیسم را در غرب تداوم بخشیده است.
همین موضوع سبب می شود که زنان و در وهله اول در جامعه آسیب ببیند و از لحاظ روانی فضای تفکری نابود کننده ای همراه با خشم و نفرت در بانوان ایجاد شود که دنیا را از دریچه آن می نگرند.
همین امر سبب می شود زندگی برای زنان یک زندان تنگ و خشن جلوه کند و روح آنان که سراسر مهر و عطوفت است با تزریق خشم و دریافت تندی و خشونت بیشتر آسیب ببیند.
نگاهی به رفتار زنان فمنیسم غربی و دنباله کنندگان آنان در کشورمان به خوبی این رویه و روحیه خشم و کینه را نشان می دهد.
اینکه زن برای نفرت جویی و انتقام زندگی می کند یا سازندگی و مهربانی یک دوگانه کاملا منطقی است که حالا ضدانقلاب سعی می کند بر اساس شخصیت پردازی خود و استفاده ابزاری از زنان از آن به نفع خود بهره برداری کند.
با این اوصاف در این راستا هوشیاری جامعه باید نسبت به افکار پلید غرب و ضدانقلاب بالاتر برود. نگاهی به محتوای شبکه های معاند به خوبی نشان می دهد که ضدانقلاب با سرمایه گذاری روی قشر زنان جامعه ایرانی سعی دارد با نفرت پراکنی مداوم آنان را که ریشه زایش و مهربانی در جامعه هستند ابزاری برای رسیدن به مطامع خشونت طلبانه خود قرار دهد و حتی از این ابایی ندارند که در این راستا فردی قربانی شود و خون و خونریزی و ترویج خشونت را از ملزومات اغتشاشات معرفی می کند.
انتهای پیام/*
این درحالی است که زنان و دختران با خشونت گرایی و رفتار سلبی در اجتماع دچار مشکلات عدیده ای شده و زندگی خود را کم کم ویران می کنند و معاندان و غربی ها از این ویرانه برای خود کاخ می سازند. از این رو نقش پذیری زنان در جامعه موضوع بسیار مهمی است که باید بدان توجه ویژه ای کرد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جامعه زنان، جنگ علیه زن، نفرت پراکنی، رسانه های ضدانقلاب، فمنیست ، طنین یاس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: