گزارشی به روایت تصاویر؛

از گلباران گلزار شهدا تا دیدار با آیت‌الله شاهچراغی به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در سمنان

بسیج جامعه زنان استان سمنان به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب و هفته‌ای که به همین منظور به مزین به عفاف و حجاب شده است؛ ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.
از گلباران گلزار شهدا تا دیدار با آیت‌الله شاهچراغی به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در سمنان
1402/04/24 - 11:21
تاریخ و ساعت خبر:
150941
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به گزارش خبرگزاری زنان ایران؛ استان سمنان؛ بسیج جامعه زنان استان سمنان به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب و هفته‌ای که به همین منظور به مزین به عفاف و حجاب شده است؛ ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.
از جمله این برنامه‌ها دیداری بوده است که مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان به همراه جمعی دیگر از بانوان با سرکار خانم نظر در باشگاه یگانه داشته است تا با بیان اهمیت بحث عفاف و حجاب به ویژه توجه بانوان ورزشکار به این مهم خدا قوتی نیز به ورزشکار بانوی استان سمنان عرض کنند.
از دیگر برنامه‌ها حضور در اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با محوریت توجه به تولیدات پوشاک و بازار فروش و نوع نوشته‌های روی البسه، دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری و مطالبه عفاف و حجاب و همچنین برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید استان سمنان و بانوان شهید، تجلیل از آرایشگران اسلامی به مناسبت هفته عفاف و حجاب بوده است.
بر اساس این گزارش، در تمامی این برنامه‌ها رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان و همچنین مسئول دفتر امور بانوان استانداری و دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.
در ادامه تصاویر مربوط به این گزارش را مشاهده کنید؛



بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
عفاف و حجاب، گلزار شهدا، بسیج جامعه زنان، استان سمنان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو