نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان

زینب کبری (س) الگو و قهرمان «جهاد تبیین»/ هدف دشمن جلوگیری از نفوذ راهبردی و استراتژی ایران است

نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان بیان اینکه بسیجی و تفکر بسیجی همان تفکر زینبی است ادامه داد: اگر بتوانیم پیروزی های انقلاب را به نسلی که دشمن از جهل انها استفاده می کند و فتنه را رقم می زند راه علاجش فقط تبیین است لذا امروز اگر بتوانیم حدااقل گوشه ای از خدمات و دستاوردهای نظام را تبیین کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
زینب کبری (س) الگو و قهرمان «جهاد تبیین»/ هدف دشمن جلوگیری از نفوذ راهبردی و استراتژی ایران است
1401/09/09 - 13:04
تاریخ و ساعت خبر:
143558
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کُردستان «جهاد روایت و تبیین» را از ابعاد خردمندی و تدبیر عمیق حضرت زینب برشمرد و گفت: : امروز دشمن تنها چیزی که اعتقاد دارد که نتیجه می گیرد این است که جلوی نفوذ راهبردی و استراتژی ایران را بگیرند و کاری کنند که توان نظام ما سلب شود.

حجت الاسلام علی جعفرنزاد نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کُردستان صبح امروز در مراسم تجلیل از پرستاران که به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) در بسیج جامعه زنان کُردستان برگزار شد اظهار داشت: تبیین از ویژگی های حضرت زینب (س) بود چرا که اهمیت « روایت» درست وقایع کربلا از سوی حضرت زینب(س) و روشنگری‌های تاثیرگذار ایشان نقش بسزایی در ثبت واقعی تاریخ داشت و اگر این روایت‌گری و روشنگری نبود ممکن بود واقعه کربلا به گونه‌ای دیگر در تاریخ ثبت شود، این موضوع درس بزرگی به ما می‌دهد تا در در روایت اتفاقات انقلاب هم زینب‌گونه عمل کنیم.
وی افزود: اسارت حضرت زینب مانند اسارت یک نفر معمولی نبود بلکه تمام صحنه ی کربلا را برای مردم تبیین کردند و زیبا دیدند چون امام حسین و یارانش برای دین خدا ایثار کردند و تمام هستی و موجودیت خود را بخشیدند.

حجت الاسلام جعفرنژاد یادآور شد: امروز الگوگیری و تاسی به حضرت زینب وظیفه پرستاران است و اگر آن روز حضرت زینب در بحث جهاد تبیین وارد نمی شد کربلا در کربلا می ماند.

وی با بیان اینکه بسیجی و تفکر بسیجی همان تفکر زینبی است ادامه داد: اگر بتوانیم پیروزی های انقلاب را به نسلی که دشمن از جهل انها استفاده می کند و فتنه را رقم می زند راه علاجش فقط تبیین است لذا امروز اگر بتوانیم حدااقل گوشه ای از خدمات و دستاوردهای نظام را تبیین کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کُردستان اضافه کرد: امروز دشمن تنها چیزی که اعتقاد دارند که نتیجه می گیرد این است که جلوی نفوذ راهبردی و استراتژی ایران را بگیرند و کاری کنند که توان نظام ما سلب شود ولی اگر ما بتوانیم هدف دشمن را برای جوانانمان تبیین کنیم در این جنگ شناختی پیروز خواهیم شد ولی اگر این حساسیت را نشناسیم دشمن هزینه ی زیادی را بر ما تحمیل خواهد کرد.

وی در پایان گفت: تفکر بسیجی باید بت شکن باشد و امید است که با تبیین درست مسائل امیدآفرینی ایجاد شود تا گره ها باز گردد.

در ادامه این مراسم بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان اضافه کرد: بی‌شک پرستاران، فرشتگانی برروی زمین شناخته می شوند که از یک سو مهربان و با عطوفت و از طرف دیگر دارای دانش، تجربه و مهارتی که همواره برای بیماران منشاء خیر و رحمت هستند.
وی گفت: روز پرستار، فرصت مناسبی است که از ایثارگران عرصه سلامت و سفیران نجات قدردانی شود و به یاد داشته باشیم که آنان با فداکاری بی‌بدیل، همواره در حال خدمت‌رسانی هستند و در شرایط سخت اپیدمی ویروس کرونا در گذشته این از خودگذشتگی کاملاً آشکار شد.
در پایان این مراسم از پرستاران نمونه استان کُردستان تجلیل بعمل خواهد آمد.
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زینب کبری (س) الگو و قهرمان «جهاد تبیین»/ هدف دشمن جلوگیری از نفوذ راهبردی و استراتژی ایران است
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
دین و اندیشه
V
آرشیو