تلاش غرب برای محروم کردن ایران از حق خود در سازمان ملل/ انحصار حقوق بشری رویه جدید و گستاخانه آمریکا

منافقین، ضدانقلاب و غرب و برخی عوامل داخلی دست به کار شدند تا به هر شیوه ای ضربه ای به کشور بزنند و از هر ابزار و دستاویزی در این راستا استفاده می کنند.
تلاش غرب برای محروم کردن ایران از حق خود در سازمان ملل/ انحصار حقوق بشری رویه جدید و گستاخانه آمریکا
1401/09/19 - 08:14
تاریخ و ساعت خبر:
143674
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیر حمزه نژاد: این روزها حتی در سازمان ملل که باید ابزاری برای ایجاد و تسری حقوق بشر باشد نیز جهت نیات پلید خود بهره برداری می کنند. در همین رابطه اخیرا آمریکا و چند کشور غربی و مرتجع سعی کرده اند ایران را از کمیسیون زن سازمان ملل کنار بگذارند.
بر همین اساس امیر سعید ایروانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تلاش آمریکا برای لغو عضویت ایران در کمیسیون زن سازمان ملل را اقدامی «سیاسی» خواند.
ایروانی در نامه‌ای به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحده، اقدام آمریکا را «رویه خطرناکی» در سازو کار این سازمان خواند که «رویه برابری» دولت‌های عضو را زیر سوال خواهد برد.
ایران در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در یک فرآیند کاملا دموکراتیک در حوزه بین الملل با کسب ۴۳ رای به مدت چهار سال به عضویت کمیسیون مقام زن سازمان ملل درآمد اما آمریکا با قلدری و اتهامات واهی سعی دارد ایران را از این حق مسلم خود محروم کند.
جالب اینجاست که خصوصا رسانه معاند بی بی سی فارسی تلاش زاید الوصفی برای کنارگذاشتن ایران از این کمیسیون از خود نشان داد و پادوهای زن غربی را به عنوان منتقد عضویت ایران در این کمیسیون سازمان ملل معرفی کرد و سعی کرد با شانتاژهای خبری و به اصطلاح جا زدن کلاغ جای قناری به هدف شوم خود برسد.
از این رو غرب و ضدانقلاب با ناجوانمردانه ترین ابزارهای ممکن سعی دارند حتی ایران اسلامی را از حقوق خود محروم کنند‌.
البته سواستفاده ابزاری از حقوق بشر موضوع تازه ای نیست اما جالب است که غرب به این موضوع نیز بسنده نکرده و سعی دارد دیگر کشورها را از حقوق به حق خود محروم کند و انحصاری در این زمینه فقط برای خود ایجاد کند که کشورمان نیز در مقابل این زیادی خواهی حقوق بشری غرب هم ایستاده است.
هر روزی که طی می شود متاسفانه غرب بیشتر کرامت و حقوق انسانی را به سخره می گیرد؛ درحالی که در همین کشورهای مدعی آزادی هم حقوق انسان ها به راحتی و با شدت پایمال می شود و مردم اجازه مخالفت با سیاست های حاکمان را ندارند و هم این کشورها در امور داخلی دیگر کشورها اجازه دخالت به خود می دهند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تلاش غرب برای محروم کردن ایران از حق خود در سازمان ملل/ انحصار حقوق بشری رویه جدید و گستاخانه آمریکا
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو