یکه‌تازی زن مسلمانی ایران در مقابل جنگ جهانی زنان علیه ایران

ی خردان خیال کرده اند زنان ایرانی را هم می توانند مانند زنان غربی از جایگاه حقیقی انسانی تنزل دهند و به عنوان ابزار سیاسی، اجتماعی و بردگی جسمی و جنسی به حقارت محکوم کنند، انگار یادشان رفته که تاریخ این مرز پر گوهر چه زنان اندیشمندی را با هویتی مستقل از زنانگی غربی به تاریخ هدیه داده است.
یکه‌تازی زن مسلمانی ایران در مقابل جنگ جهانی زنان علیه ایران
1401/11/01 - 12:42
تاریخ و ساعت خبر:
144647
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گیلان محدثه فردی در یادداشتی نوشت: میلاد حضرت زهرا (س) بانوی بزرگ اسلام‌ بهانه‌ای‌ است برای پاسداشت بانوانی که این روزها ابزاری شده بودند برای زیاده خواهانی که میل استعمارشان گوش فلک را کر کرده و به خیال خام خود در پی سواستفاده ابزاری از زنان و بانوان دنبال پایین آوردن پرچم سه رنگی بودند که منقش به نام «الله» با جانفشانی فرزندان این مرز و بوم در آسمان عالم چشم نوازی می کند.
بی خردان خیال کرده اند زنان ایرانی را هم می توانند مانند زنان غربی از جایگاه حقیقی انسانی تنزل دهند و به عنوان ابزار سیاسی، اجتماعی و بردگی جسمی و جنسی به حقارت محکوم کنند، انگار یادشان رفته که تاریخ این مرز پر گوهر چه زنان اندیشمندی را با هویتی مستقل از زنانگی غربی به تاریخ هدیه داده است، زنانی که هم مادر بودند و هم همسر و هم همچون نگین درخشان در آسمان خوش رنگ ایرانِ سربلند همچون خورشید درخشیدند و انگشت حیرت را بر دهان یاوه گویانی گذاشتند که با گزافه گویی می خواستند زن ایرانی را محدود در پستوهای خانه معرفی کنند.
تاریخ با ریشخندی به این بی خردان میگوید، کمی تورق بر تاریخ حماقتتان را بر ملا میکند، آیا ندیدید بانویی از تبار زهرائیان با تاسی از دخت مولای متقیان بیرق قیام علیه باطل را چنان زنانه به دوش کشید که هیچ مردی را یارای چنین قدرتی نبود و نیست؟!
آیا نمی بینند اقتدار زنان ایرانی در میادین مختلف سیاسی، ورزشی، اجتماعی، علمی و دانشگاهی را که چگونه به دور از هیاهوی ابزاری زنانگی، چنان خوش می درخشند که پتک محکمی شده اند بر سر یاوه گویانی که با ژست های روشنفکری، دگر اندیشی را بر حق اندیشی ترجیح داده اند.
زن مسلمان ایرانی با اولویت مادری برای فرزندان، همسری در خانه اما با «هویتی مستقل از زنانگی» با اتکا به تخصص، حرفه، مهارت، در میادین مختلف اجتماعی چنان می درخشند که صدای زوزه قداره کشان را درآورده و تمام برنامه های مدون جهانی زیاده خواهان که با هزینه های گزاف پیش بینی شده را برملا کرده و از بین برده اند، آری! این است مقام زن مسلمانی ایرانی که یک تنه در مقابل جنگ جهانی به نام زنان، با قدرت و همت و عزت و اقتدار ایستاده اند و با عفت و نجابت و مهارت و ایثار از مرزهای فرهنگی و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع می کنند، آری این است جایگاه زن در جمهوری اسلامی ایران.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن مسلمان ایرانی، الگوی سوم زن مسلمان، وضعیت زنان در غرب، دیدگاه انقلاب اسلامی به زن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو