زبان بدن زنان کشف حجاب کننده، اضطراب است و نارآرامی!

اصرار به نمایش بی حجابی،آب در هاون براندازی

آنچه باید به شهروندان قانون شکن گفت این است که قطعا تمرد از قانون آن هم قانونی که مر اسلام است چند صباحی شاید بنابر ملاحظه تدوین قانون و مصلحت نظام، بدون برخورد باشد اما این شاهنامه آخرش خوش است.
اصرار به نمایش بی حجابی،آب در هاون براندازی
1401/11/04 - 13:26
تاریخ و ساعت خبر:
144789
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - رژه زنان کشف حجاب کرده در کوچه و خیابان تقریبا بعد از کم رنگ شدن اغتشاشات و شکست پروژه براندازی نظام توسط گروه های ضد انقلاب با پرچم های برافراشته متنوع!، مدتی است رونق گرفته است. این زنان از پیر و جوان! هر چند با بی تفاوتی اقشار مختلف جامعه نسبت به قانون شکنی شان مواجه هستند اما به نظر می رسد در درون پرآشوب خود، آرامش ندارند و این تلاطم در پرخاشگری ها و زبان بدنشان حتی هنگام قدم زدن دیده می شود.
ناآرامی ها در وجود این دست زنان حتی در برابر توصیه ای دوستانه یا امر به معروف و نهی از منکر بسیار نرم و گذرا در قالب پرخاشگری و حتی بدزبانی در جمع بروز و نمود دارد قطعا این نوع رفتار ، پیامد چند مسئله است که مهم ترین آنها می تواند احساس گناه برای بی توجهی به مسائل شرعی، احساس شرمندگی اجتماعی برای قانون شکنی و همیچنین حس متفاوت بودن و دفاع از تفاوتی باشد که نتیجه هنجارشکنی است .
به نظر می رسد نکته ای که بانوان هنجار شکن در حوزه حجاب و عفاف باید در نظر داشته باشند این است که رفتارهای تند و خشم آنها نسبت به هر مسئله ای که فکر می کنند، آزادی شان را گرفته است کم کم تبدیل به یک عادت تعمیق یافته در آنها شده و در تمام شئونات زندگی شان بروز خواهد یافت .
البته این خشم می تواند نتیجه اضطراب باشد، اضطرابی که همه افراد در برابر قانون شکنی دارند زیرا منتظر جریمه یا جزای عمل خود هستند. اینکه چرا تا امروز هیچ نهاد دولتی و حتی گروه های دینی هیچ عکس العمل قانونی و جدی نسبت رفتار و اعمال آنها نداشته اند ، ضمن جسارت بخشی ظاهری به این شهروندان از درون آنها را منتظر نگه می دارد.
انتظاری که از دو منظر قابل توجه است: 1. عکس العمل حکومت و نتیجه این کشف حجاب و بی قانونی در دراز مدت چه خواهد شد ؟ 2. نکند با تمام تلاش ها تحمل نداشتن پوشش در گرما و سرما در نهایت به آنچه مطالبه ماست نرسیم !؟
آنچه باید به شهروندان قانون شکن گفت این است که قطعا تمرد از قانون آن هم قانونی که مر اسلام است چند صباحی شاید بنابر ملاحظه تدوین قانون و مصلحت نظام، بدون برخورد باشد اما این شاهنامه آخرش خوش است.
تاریخ جوامع مختلف بشری ثابت کرده است که هیچ انقلابی یا حتی جنبشی بر پایه اعتراضات و رفتاهای نابخردانه و بر اساس مطالبات غیرواقعی نتوانسته است برای مدت زمان طولانی به حیات خود ادامه دهد چه رسد به جنبشی سست و ضعیف که سابقه شکستش و پیامدهای نامطلوب فردی و اجتماعی آن برای جنبشگران اظهر من الشمس است این آبی که در هاون براندازی می کوبید فقط شما را خسته می کند.
انتهای یپام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کشف حجاب، اضطراب، قانون شکنی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو