نمایشگاه ها محل نمایش ابتذال هستند یا تولید مبتنی بر دانش/ خودنمایی بی حجاب ها در یک نمایشگاه صنعت خودرو

اخیرا در نمایشگاه بین المللی تبریز که صنعت روز خودرو در آن به نمایش گذاشته شد شاهد یک بدعت دیگر بودیم که هم استفاده ابزاری و تبلیغاتی از زنان بی حجاب بود و هم به جای نمایش دستاوردهای صنعت خودروسازی شاهد نمایش ابتذال بودیم.
نمایشگاه ها محل نمایش ابتذال هستند یا تولید مبتنی بر دانش/ خودنمایی بی حجاب ها در یک نمایشگاه صنعت خودرو
1401/11/10 - 09:02
تاریخ و ساعت خبر:
144938
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد: نمایشگاه ها بویژه مواردی که برای کالاهای صنعتی و تولیدی برگزار می شوند، از جمله نمایشگاه تولید ماشین آلات صنعتی، خودرو و ... جزو محیط های کسب و کاری هستند که در آن علم و تولید در هم آمیخته و باید دانش محور کارها باشد و رقابت علمی در این عرصه شکوفا شود.
با این اوصاف آنچه در نمایشگاه ها باید به نمایش گذاشته شود دانش فناوری روز است. موضوعی که کشور نیز بویژه در این برهه زمانی بدان به شدت نیاز دارد و بومی کردن دانش و ایجاد تولید از آن باعث می شود که کشور علاوه بر خودکفایی به توسعه و پیشرفت دست یابد.
اما اخیرا در نمایشگاه بین المللی تبریز که صنعت روز خودرو در آن به نمایش گذاشته شد شاهد یک بدعت دیگر بودیم که هم استفاده ابزاری و تبلیغاتی از زنان بی حجاب بود و هم به جای نمایش دستاوردهای صنعت خودروسازی شاهد نمایش ابتذال بودیم.

در این شرایط که کشور به ثبات و تولید و آبادانی نیاز دارد برخی متاسفانه با استفاده از فضای اغتشاشات چند ماه اخیر سعی می کنند که با خودنمایی از فضای بوجود آمده سواستفاده کنند و بی عفتی و بی بندوباری را از هر روش و هر بخشی گسترش دهند.
امروز کشور در ریل توسعه قرار دارد و خودنمایی ها با تقلید کورکورانه از غرب نه تنها ما را به پیشرفت و مدرنیته نمی رساند؛ بلکه این راه رفته که پیشترها افراد با پرچم شیفتگی غرب طی کردند تنها یک نتیجه که وابستگی فرهنگی و تکنولوژیک بوده، حاصل دیگری نداشته است.
آنچه امروز کشور بدان نیاز دارد اعتماد به نیروی فکر و با انگیزه جوانان مستعد است نه تن نمایی و ابتذال فروشی که مخرب راه پیشرفت است.
بنابراین باید نمایشگاه های مختلف تولیدی و صنعتی با رعایت پروتکل های اخلاقی محیط علم و فناوری و تولید مبتنی بر دانش باشند نه محل نمایش ابتذال.
رعایت اخلاق حرفه ای خصوصا از سوی تولید کنندگان و صاحبان صنعت هم باعث می شود که محیط کسب و کار عاری از انحراف و کج رفتاری شود و هم زمینه افزایش تولید و پیشرفت کشور را فراهم می کند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمایشگاه بین المللی تبریز، ابتذال، استفاده ابزاری، زن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو