رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی وزارت بهداشت خبر داد؛

تأمین داروهای مورد نیاز بیمارستان‌ها در تعطیلات نوروزی

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزات بهداشت، از آمادگی حداکثری مراکز درمانی در ایام نوروز خبر داد.
تأمین داروهای مورد نیاز بیمارستان‌ها در تعطیلات نوروزی
1401/12/29 - 21:53
تاریخ و ساعت خبر:
146137
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حسن واعظی، با اشاره به شروع طرح سلامت نوروزی، افزود: تمامی واحدهای ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی اعم از اورژانس‌های پیش بیمارستانی، درمانگاه‌ها، پاراکلینیک ها و بیمارستان‌ها با رویکرد ارائه خدمات به موقع، با کیفیت و ایمن و افزایش رضایتمندی شهروندان و مسافران در سال جدید، آمادگی کامل دارند.
وی ادامه داد: بر همین اساس برنامه ریزی های لازم قبل از آغاز تعطیلات نوروزی در استان‌ها جهت اطمینان از آمادگی و فعال بودن مراکز، حضور نیروهای تخصصی و کادر درمانی، ارائه خدمات تشخیصی آزمایشگاهی، تصویربرداری، دندانپزشکی و اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه، انجام شده است.
واعظی ادامه داد: همچنین در تعطیلات پایان سال و نوروز همه مراکز اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی، اتاق‌های عمل، بخش‌های مراقبت ویژه، بخش‌های دیالیز و دیگر بخش‌ها به صورت شبانه روزی فعال است و به مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌شود.
وی با بیان اینکه مراکز درمانی با تمام توان در خدمت مردم هستند، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر کمبودی در زمینه ملزومات پزشکی و داروهای اساسی و مورد نیاز بیمارستان‌ها وجود ندارد.
رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی، افزود: تیم‌های واکنش سریع و ارزیاب نیز آمادگی کامل داشته و در صورت بروز مشکل، سریعاً وارد عمل خواهند شد.
واعظی خاطرنشان کرد: هماهنگی بین استانی در مورد اعزام و انتقال بیماران نیز از طریق ستاد معاونت درمان، حوزه ۱۱۵، EOC انجام و با پیگیری صورت خواهد گرفت.
رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی همچنین با اشاره به استمرار نظارت بر مراکز درمانی در طول ایام تعطیل، گفت: نظارت از طریق کارشناسان ستادی حوزه درمان بر تمامی مراکز درمانی صورت خواهد گرفت.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
برنامه سلامت نوروزی، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو