نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حجاب؛ ارثیه حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) برای بانوان است

آیت الله عبادی، حجاب مقدس بانوان را ارثیه حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) دانست و گفت: شما پیروز هستید و گذر زمان کاملا حاکی است که تلاش شما برای نجات ۸ میلیارد انسان است، امروز دنیا تشنه تمدن بشری است که راه انبیاء است.
حجاب؛ ارثیه حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) برای بانوان است
1402/04/21 - 19:56
تاریخ و ساعت خبر:
150913
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (۲۱ تیرماه) در دیدار با جمعی از بانوان فرهنگی، سیاسی و بسیجی استان، اظهار داشت: اروپا یک شایعه بزرگ مانند سایر دروغ‌های دیگر در دنیا به عنوان «دموکراسی غرب»، مطرح کردند، بعد همان‌ها از جنگ‌هایی که برجامعه تحمیل کردند، مخصوصا جنگ جهانی اول و دوم، و مرگ و گرسنگی و قتل و غارت و ترس بر مردم حاکم بود و همه پست‌های مهم بین المللی را گرفتند، اسمش را گذاشتند «دموکراسی»، برای آن شورای امنیت و شورای امنیت، حقوق بشر و حقوق زن و کودک ساختند.
وی ادامه داد: ما در تعلیمات دینی گاهی رهنمود به یک مسائلی که کلید قضیه هست، در کتاب حقوق امام زین العاابدین علیه السلام این است که مبدا حق خداست، یعنی آن کس می‌تواند مدعی حق شود که ایمان به خداوند داشته باشد»، اما آیا می‌شود باور کرد کسانی که به طور کلی به اصل حق ایمان ندارند بعد آن‌ها مدعی حقوق می‌شوند؟!
امام جمعه بیرجند گفت: فکر می‌کنم امروز جامعه جهانی؛ مردم جهان، با تجربه‌ای که آن‌ها دارند و تجربه ۴۵ ساله اخیر که مردم ما دارند و از سویی دیگر انفجار اطلاعات به صورت فراگیر، وقت آن می‌رسد که افکار عمومی جهان را در مقابل این شیطنت‌ها و دروغ‌ها و تحریف‌ها با طرحی نو آگاه کنند که کسانی مدعی حقوق بشر هستند که کارشان آدم کشی است.
وی افزود: عمر ایالات متحده امریکا که حدودا ۲۴۰ سال است، که البته آنهاامریکایی نیستند، اروپایی هستند که حدود ۶۰ تا ۸۰ میلیون نفر از سرخ پوستان بومی آمریکایی را آن‌ها کشتند و روی قبر آن‌ها ایالات متحده ساختند، آمریکایی که از ۲۴۰ سال فقط ۱۶ سال مشغول جنگ و آدم کشی نبوده است، تا برسد به سایر کشور‌های اروپایی از انگلیس و فرانسه و سوئد و گور‌های دسته جمعی کودکان ۴-۱۷ ساله که پیدا می‌شود، کارنامه آن‌ها این است، این‌ها مدعی حقوق بشر و دموکراسی و حکومت انسان بر انسان هستند!.
آیت الله عبادی با اشاره به اینکه چهره دموکراسی غرب را باید در افرادی که بر مردم مسلط می‌کنند افزود: آتاترک چهره دموکراسی است، دقت می‌کنید، رضاشاه پلید که یک انسان بیسواد معتاد فاسدِدزد، ۴۴ هزار سند ملکی از روستا‌ها و دهکده‌ها و… تا برسد به هتل‌ها و املاک ذی قیمت که از دست مردم دزدیده و درآورده است، این چهره دموکراسی است.
وی اظهار داشت: انگلیسی‌ها از ابتدائی که آن‌ها برای اعتیاد آمدند از مساله دخانیات شروع می‌کردند، سیگار‌ها روز در مقابل جوان‌ها می‌کشیدند و شب سیگار‌ها را در کوچه می‌ریختند، تریاک را مجانی به مردم می‌دادند، سوخته‌های تریاک را گران می‌خریدند، یعنی کسی که دراز می‌کشید و تریاک می‌کشید، درامدش از کارگری که از صبح تا شب کرار می‌کرد مساوی یا بیشتر بود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: استعمارگر‌ها قبر صحابی پیغمبر را شکافتند و بدن مقدس او در آوردند، این تزی بود برای کل کشور، کما اینکه از قبل هم که به عنوان مسلک وهابی گری اروپایی، آن‌ها را در حرمَین مقدسین، قبور ائمه بقیع را چه کردند؟ تنها آن نیست، سعی کردند تمام آثار اسلامی را از بین ببرند و تا جای که توانستند از بین ببردند.
وی اظهار کرد: حال از این دموکراسی بپرسید که مثلا مردم فقیر یمن با جایی کار داشتند، آن‌ها متعرض به کشوری شدند؟ خیر، برا این‌ها حمله کردند، کشتند، سوختند، از بین بردند و بچه‌های یمنی را که گاه در رسانه‌ها نشان می‌دهد که از گرسنگی می‌بینید که می‌میرند، آن‌ها را تحریم می‌کنند، دارو کسی حق ندارد بدهد، غذا به آن‌ها نمی‌رسد، منصر به آن‌ها که نیست، به عنوان نمونه دموکراسی یعنی این.
آیت الله عبادی تصریح کرد: امروز شرایط اطلاعات عمومی جهان با شرائط فعلی و رسانه‌های فضای مجازی و حقیقی و اسنادی که روبرو شده است و تجربه‌ای که مردم پیدا کرده اند، وقت آن است که دموکراسی وحشی گری‌های اروپایی را مستند در افکار عمومی قرار دهند، تا لا اقل افرادی که در کشور ما هنوز که هنوز است با کمال بی غیرتی قبله آن‌ها انگلیس و فرانسه منحرف و به سرکردگی امریکای جناینتکار است، بالاخره مشخص شود حقوق بشر چه شد؟
وی تاکید کرد: یک هدف دانش بینان مستندی می‌خواهد که رسانه هاهم بیایند و زیر این بار را بگیرند که متاسفانه رسانه‌ها هم کارشان را انجام نمی‌دهد، بسیاری از آن‌ها راه دیگری را می‌روند، اما بر انسان ظلم می‌کنند، انسان مظلوم است، اسلام و انقلاب ما که اسلام ماست نه یک کلمه و نه یک کلمه زیاد، تنها برای نجات کشور نیست بلکه برای نجات نوع بشر است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ما باید چهره افعی خطرناک که ۷۰ سر دارد باید در هر سری رابه صورت مستند آنچه که هست برای افکار عمومی جهان روشن کنیم، دیگر بر مردم این همه ظلم کردن بس است.
آیت الله عبادی گفت: حجاب مقدس شما که ارث فاطمه زهرا و زینب کبری سلام الله علیهما است، پیام شهداء شما است، و شما پیروز هستید و گذر زمان کاملا حاکی است، تلاش شما برای نجات ۸ میلیارد انسان است، دنیا تشنه تمدن بشری است که راه انبیاء است و انسان جایگاه تا حد خداگونه دارد، حرمت هرانسان که ایمان بیارود از کعبه بالاتر است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
روز حجاب و عفاف، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ارثیه حضرت زهرا(س)،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حجاب و عفاف
V
آرشیو