اهدای بیش از ۳۰۰ عدد ملحفه به بیمارستان شهید راثی شاهین دژ

بیش از ۳۰۰ عدد ملحفه توسط خیّرین تهیه به کلیه بخشهای بستری بیمارستان شهید راثی شاهین دژ از جمله بخش جراحی زنان این بیمارستان اهداء شد.
اهدای بیش از ۳۰۰ عدد ملحفه به بیمارستان شهید راثی شاهین دژ
1402/05/24 - 09:15
تاریخ و ساعت خبر:
162438
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از آذربایجان غربی؛ مدیر شبکه بهداشت شهرستان شاهین دژ در گفت و گو با خبرنگار زنان نیوز از اهدای بیش از 300 عدد ملحفه تخت بیمار به بخش های بستری بیمارستان شهید راثی از جمله بخش جراحی زنان خبر داد و افزود: ضمن تقدیر از هیأت امنای موسسه خیریه بیمارستان که تاکنون با حمایت مالی و خرید تجهیزات پزشکی در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز و تأمین نیازهای اساسی تجهیزات پزشکی همکاری صمیمانه را داشته اند و امیدواریم خیّرین و نیکوکاران با تداوم حمایت خود از موسسه خیّریه بیمارستان در تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز بویژه تجهیزات اتاق عمل و بخش چشم پزشکی بیمارستان نیز مشارکت نمایند تا با راه اندازی این بخش مردم شریف شهرستان از این نعمت بهرمند گردند .

دکتر محمد تقی سلطانی در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات شهلا فتحی مسئول مؤسسه خیّریه و اعضای هیأت امنا اظهار داشت ارزش ریالی این ملحفه ها حدود ۵۶۰ میلیون ریال می باشد.


-





بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
خیرین، اهداء، بیمارستان، شاهین دژ
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آذربایجان غربی
V
آرشیو