هشدار جدی؛ هرگز فریب کلیپ‌های یک‌ شبه میلیاردر شدن را نخورید

یادتان باشد که سرمایه‌داران و ثروتمندان واقعی هرگز اهل نمایش نیستند و از قضا محتاط و بسته عمل می‌کنند و راه و رسم تجارتشان را فاش نمی‌سازند.
هشدار جدی؛ هرگز فریب کلیپ‌های یک‌ شبه میلیاردر شدن را نخورید
1402/06/29 - 12:14
تاریخ و ساعت خبر:
173924
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از قدیم گفته‌اند که یک شبه نمی‌توان پولدار شد، اما یک اتفاق در سال‌های اخیر رواج پیدا کرده که برخی با ترفند‌های روانشناسی و نمایش‌های خاص در فضای مجازی، افراد را به سرمایه‌گذاری در بازار‌های کمتر شناخته شده و پرریسک تشویق می‌کنند با سودای اینکه یک شبه می‌شود میلیاردر شد.
راستی تا حالا فکر کرده‌اید که پشت صحنه نمایش‌های سرمایه‌گذاری موفق چه خبر است و آیا در دنیای امروز کسی اگر راه سرمایه‌گذاری نجومی را بلد باشد، چرا باید این راه را به دیگران نشان دهد و به‌اصطلاح دست را زیاد کند؟ یادتان باشد که سرمایه‌گذاری یک روی سکه است و ریسک‌پذیری روی دیگر ماجرا و پشت پرده این ویدئو‌های جذاب یک‌شبه میلیاردر شدن با اصطلاحات جذاب و فریبنده، این است که می‌خواهند پس‌انداز شما را در معرض ریسک بزرگ و هیجانی قرار دهند.
با این حساب یعنی نباید سرمایه‌گذاری کرد و دست روی دست گذاشت؟ هر سرمایه‌گذاری قاعده‌ای دارد و ورود به هر تجارتی بدون شناخت متغیر‌های اثرگذار بر بازار‌ها یعنی با چشمان بسته تصمیم گرفتن. پیشنهاد می‌شود که هرگز برای به‌اصطلاح ترید کردن، از بانک وام نگیرید و حتی از دوستان و آشنایان خود پول طلب نکنید. حتی دنبال فروختن طلا و سکه‌های اعضای خانواده ازجمله همسر، مادر و خواهرتان هم نباشید چرا که آن‌ها را در معرض ریسک قرار می‌دهید.
پیشنهاد دیگر این است که هرگز همه پس‌اندازتان را در یک بازار سرمایه‌گذاری نکنید چرا که ممکن است با نوسان شدید قیمت‌ها، ارزش پس‌اندازتان از بین برود و زیان کنید. توصیه دیگر این است که قبل از ورود به هر سرمایه‌گذاری اطلاعات کافی کسب کنید و از افراد خبره و کارشناسان اقتصادی مشورت بخواهید و سرانجام خودتان تصمیم بگیرید که اگر سود کردید، لذت آن را ببرید و اگر هم زیان کردید، مسئولیت‌اش را بپذیرید.
هشدار‌هایی که باید جدی بگیرید
کلیپ‌های سرمایه‌گذاری در فضای مجازی شما را در مسیر بیراهه قرار می‌دهند ، به این پرسش فکر کنید که اگر به‌اصطلاح این مشاوران سرمایه‌گذاری دنیای مجازی راه پول دار شدن را بلدند چرا باید این راه را به دیگران نشان دهند؟ یادتان باشد که سرمایه‌داران و ثروتمندان واقعی هرگز اهل نمایش نیستند و از قضا محتاط و بسته عمل می‌کنند و راه و رسم تجارت‌شان را فاش نمی‌سازند.
نکته آخر اینکه در حوزه‌ای سرمایه‌گذاری کنید که بر آن اشراف داشته باشید و نخواهید تا دیگران برای شما پول بسازند و راه موفقیت در هر بازار و هر سرمایه‌گذاری از مسیر شناخت، تصمیم‌گیری دقیق و حساب‌شده و کنترل هیجان‌ها می‌گذرد. لطفا بدون چراغ و راهنما وارد کوچه‌های تاریک سرمایه‌گذاری نشوید و حتی اگر راهی نشان دادند که نورافشانی آن جذاب و فوق‌العاده است، بدانید که این نورافشانی برای این است که شما لایه خاکستری را نبینید. تصمیم با شماست.
باشگاه خبرنگارن جوان
انتهای پیام/ن

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سرمایه گذاری ، فضای مجازی ، کلاهبرداری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ های مجازی
V
آرشیو