توجیه عجیب یک طرفدار فیلترینگ برای حضورش در توئیتر!

مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مجلس یازدهم و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، از جمله فعالان فضای مجازی است که اغلب مواضع او واکنش برانگیز بوده و اغلب، بازتاب‌های انتقادی در پی داشته است.
توجیه عجیب یک طرفدار فیلترینگ برای حضورش در توئیتر!
1402/04/23 - 17:10
تاریخ و ساعت خبر:
150944
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مجلس یازدهم و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، از جمله فعالان فضای مجازی است که اغلب مواضع او واکنش برانگیز بوده و اغلب، بازتاب‌های انتقادی در پی داشته است.
او ضمن دفاع از مواضعش به برخی از انتقاد‌های منتقدانش پاسخ داده است.
این نماینده مجلس درباره تناقض موجود بین فعالیت خود و برخی مسئولین در شبکه اجتماعی توئیتر همزمان با فیلتر این پیام‌رسان برای مردم گفت: این یک ممیزی است و در حال حاضر سکو‌های داخلی ما دارند کار می‌کنند و خیلی خوب انتشار می‌دهند ضمن اینکه در توئیتر هم موارد خلاف هم موارد خوب، وجود دارد و باید جلوی موارد خلاف را بگیرند. او علت فیلترینگ توئیتر را در این دانست که اکثر محتوای آن به ضرر کشور است و تصمیم گرفته شده جلوی این محتواها، صافی گذاشته شود.
مسئولین هم برای اینکه به آن‌ها که در تله دشمن افتاده اند هشدار دهند از توئیتر استفاده می‌کنند. وی در پاسخ به این سوال که شما برای نجات گمراهان گرفتار در توئیتر در این شبکه اجتماعی فعال هستید؟ گفت: بله، طبیعتا. ما موظفیم. کار توئیتر اغواگری است.
من به توئیتر می‌آیم تا به آن‌هایی که فکر می‌کنند مخالفتی با من دارند بگویم شما مخالف نیستید، شما اغوا شده‌اید. طرفدار فیلترینگ هستم، ممیزی لازم است، زیرا ما نمی‌توانیم در را باز بگذاریم، مردم هم برای انجام کار درست می‌توانند از فیلترشکن استفاده کنند.
خبرآنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
توئیتر، حزب موتلفه اسلامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت، فضای مجازی، فیلترینگ ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ های مجازی
V
آرشیو