رشته تازه و معناداری که به دفترچه کنکور اضافه شد

در ادامه حمایت از حماس در جنگ با اسرایٔیل، سازمان سنجش اعلام کرد که کارشناسی ارشد رشته «مطالعات فلسطین» را به دفترچه کنکور اضافه کرده است.
رشته تازه و معناداری که به دفترچه کنکور اضافه شد
1402/08/12 - 14:17
تاریخ و ساعت خبر:
175879
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در ادامه حمایت از حماس در جنگ با اسرایٔیل، سازمان سنجش اعلام کرد که کارشناسی ارشد رشته «مطالعات فلسطین» را به دفترچه کنکور اضافه کرده است.
از دیگر رشته‌های اضافه شده «نجوم در فقه، ادیان شرق، جنبش‌های نوپدید دینی و اینترنت اشیا» هستند.
فرصت ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ تا ۱۳ آبان ادامه دارد و مجموعه جدیدترین تغییرات رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد اعلام شد.
از دیگر تغییرات آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ می‌توان به اضافه شدن برخی از رشته‌ها و گرایش‌های جدید به مجموعه کدرشته های ثبت نامی اشاره کرد.
در این دوره گرایش‌های فرهنگ نویسی، معارف قرآن، نجوم در فقه، ادیان شرق، جنبش‌های نوپدید دینی، آموزش افراد با نیازهای ویژه، مطالعات فلسطین، روابط عمومی و رسانه‌های اجتماعی، رسانه در علوم شناختی، مخابرات و کنترل و الکترونیک ماهواره، اینترنت اشیا و حفاظت و مرمت میراث معماری و میراث شهری به مجموعه گرایش‌های رشته‌های مرتبط با آنها اضافه شده اند.
برترین ها
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جنگ، حماس، سازمان سنجش، فلسطین، کنکور ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو