سفر به سرزمین نور

ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد / علم سرخ شهادت روی دوش جوانان نسل امروز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیشه: حضور خانواده ها در مناطق دفاع مقدس به همراه اعضا و در کنار پدر و مادر می تواند سینه به سینه ولایتمداری و عشق به میهن ، رشادت‌ها و ایمان و عمل صالح و سایر ابعاد این فرهنگ متعالی رزمندگان کفرستیز را به نسل‌های بعدی انتقال دهد و دشمنان قسم خورده این انقلاب را از دستیابی به اهداف شومشان ناکام نماید. چرا که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.
ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد / علم سرخ شهادت روی دوش جوانان نسل امروز
1402/12/22 - 09:21
تاریخ و ساعت خبر:
191049
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان تهران: سرهنگ سعید تاجیک در گفت و گویی درباره حضور موثر نوجوانان و جوانان در اردوی راهیان نورعنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و خون‌های پاک شهیدان عامل مهمی در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن و در استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی و خنثی سازی توطئه های سخت و نیمه و سخت و نرم دشمنان است. دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که با وجود این فرهنگ متعالی خود را شکست خورده می بینند از طریق بسیج امکانات مادی و رسانه ای و اقتصادی و نظامی کمر همت به هدم این فرهنگ متعالی بسته اند.
وی با بیان راهکار مقابله با تلاش های دشمن برای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: در مقابل این حرکت مذبوحانه و خبیثانه دشمنان امام خامنه ای عزیز پرچمدار جبهه حق ، زنده نگه داشتن یاد شهیدان و استمرار این تفکر شکست ناپذیر را رمز پیروزی تمدن اسلامی در مقابل فرهنگ منحوس غربی اعلام کردند و فرمودند: «این دفاع مقدس ما یک گنجی است که فناوری استخراج آن راهیان نور است.»
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی اندیشه ادامه داد: ایشان خود اولین نفری بودند که با حضور در سرزمین مقدس شلمچه همگان را به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حضور در این سرزمین های نورانی فراخواندند.
وی در خصوص نتایج ثمربخش اردوهای راهیان نور و نقش آفرینی اقشار جامعه در این امر بیان کرد: سالهاست در لبیک به ولی امر مسلمین جهان، همه فعالان جریان انقلاب در تکاپو و تلاش هستند تا جوانان و نوجوانان نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس آشنا شوند. همه ساله کاروان‌های سرزمین نور استمرار بخش این جریان سازی مثبت فرهنگی هستند و با پرچمداری شهیدان و استمداد از ارواح طیبه ایشان روح و عطر معنویت و شهادت را در‌جامعه منتشر می‌سازند.
سرهنگ تاجیک در ادامه اظهار داشت: عده ای از یادگاران گران‌سنگ دفاع مقدس در کسوت راوی و برخی از جوانان نسل حاضر در قالب خادم الشهدا و عده ای نیز در سایر خدمت رسانی ها، علم خط سرخ شهادت که خط آل محمد و علی علیهم السلام است را به دوش می کشند.
وی ناب ترین و والاترین بخش این فرهنگ را دانش آموزان و اقشار مختلف، انتقال آن به خانواده ها و تبدیل به یک سنت پایدار در بین نسل‌ها دانست و گفت: حضور خانواده ها در مناطق دفاع مقدس به همراه اعضا و در کنار پدر و مادر می تواند سینه به سینه ولایتمداری و عشق به میهن ، رشادت‌ها و ایمان و عمل صالح و سایر ابعاد این فرهنگ متعالی رزمندگان کفرستیز را به نسل‌های بعدی انتقال دهد و دشمنان قسم خورده این انقلاب را از دستیابی به اهداف شومشان ناکام نماید. چرا که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.
انتهای پیام / *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اردوی راهیان نور، سفر به سرزمین نور، راویان نور و جوانان، کاروان سرزمین شلمچه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو