فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب اسلامی به ملت ایران، هویت و اعتبار بخشید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بمانید تا این سرزمین به سمت قله های رفیع حرکت کند و شما میتوانیم روایت جدیدی از حرکت رو به جلو بسازید و جامعه را بانشاط و قوی نگهدارید.
انقلاب اسلامی به ملت ایران، هویت و اعتبار بخشید
1403/02/30 - 12:10
تاریخ و ساعت خبر:
193506
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار سلامی در مراسم اختتامیه جام رسانه امید با تبریک میلاد امام رضا علیه السلام و توسل به ساحت مقدس آن امام همام، اظهار کرد: رسانه سازنده افکار جامعه است و آنها هستند که فضاهای ذهنی ما را نسبت به رخدادها و روندها آگاه و آشنا میکنند و در عصری که دشمنان به دنبال ناآگاهی مردم هستند، بیدار میکنند.
وی افزود: رسانه ها پیش فرض های ذهنی جوامع را شکل داده و ارزش ها را جا به جا میکنند و قطع به یقین هنجارها را ساخته و خوب و بد جوامع را تعریف میکنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جهان در مسیر نبرد رسانه ای سخت به سر میبرد و آرایش حق و باطل در بعد رسانه ها شبانه روزی هست.
وی گفت: آنچیزی که میتواند، عمل در مقیاس تاکتیکی را به واقعیت در مقیاس راهبردی تبدیل کند رسانه ها هستند و زندان ترین مصداق این واقعیت عملیات وعده صادق است.
سردار سلامی تصریح کرد: از دید ما عملیات عملیات وعده صادق یک عملیات محدود بود و ضربه زدن به نقطه، تنبیه رژیم منحوس اسراییل بود و ما باید قلب سیاسی استکبار را هدف قرار می‌گرفتیم.
وی افزود: منطق دشمن محو ارزش های انسانی، از بین بردن عاطفه ها و ... است و ما باید به این منطق حمله تا دشمن را آرام کنیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق می‌دانستیم که اسرائیل و آمریکا در و اما تصمیمی که برای این اقدام گرفتن سد از یک قلب متصل به وحی و صاحب یک عقیده دشمن شناس و حرمت استثنایی در تاریخ بود
وی گفت: وسعت تصمیم و شجاعت و پیامد بسیار قوی و گسترده ای که این عملیات را به آینده منتقل میکرد، از درون تدبیر رهبر معظم انقلاب ریشه گرفت و وسعت تصمیم بر ناشناخته های ما از این اقدام غلبه کرد.
سردار سلامی بیان کرد: آنچه نقطه اثر را در فضای وسیع جهانی تاثیر بخشید، قدرت رسانه هست و این کار رسانه است کن نقاط را به حجم تبدیل کرده است و گاهی مقیاس فیزیکی اقدام کوچک است ولی با کار رسانه، اثر آن وسیع می شود.
وی افزود: امروز با روایت پیشرفت فرمانده های عرصه صنعت پیشرفت کشور آشنا شدید و متوجه شدید ایران اسلامی در چت فرازهایی از پیشرفت قرار گرفته است و آنرا به خوبی درک می‌کنیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: رسانه در این نبرد میتواند، پیام آور امید باشد در جایی که دشمن برای خاموش کردن شعله امید جوانان، تلاش میکند.
وی با بیان اینکه دشمن میخواهد جهل عامدانه را در میان ملت ایران نشر دهد، گفت: تحریم در منطق دشمنان نقطه تسلیم ملت ایران بود ولی واقعیتی که در ملت ایران افتاد، با آنچه دشمن می‌پنداشت متفاوت بود و ما روزهای همچون شب را در قبل از انقلاب و شب‌های همچون روز را بعد از انقلاب به وضوح دیدن ایم.
سردار سلامی ضمن اشاره به اینکه امروز پنجه در پنجه دشمن فرو برده و ارادت خود را با دشمن تحمیل میکنیم، تاکید کرد: روزگاری در قبل از انقلاب، ما مصرف کننده محصولات غربی بودیم ولی امروز با انقلاب اسلامی، تصور، حرکت و آرمان جدید برای ملت ایران پدیدار شد و انقلاب اسلامی به ملت ایران اعتبار و هویت بخشید.
وی افزود: ما در غیر میدان تهدید، رشد نمی‌کردیم و دشمن و دشمنی او برای ما بهترین فرصت بود تا امروز به اقتدار، عظمت و شکوه نظامی برسیم و اگر آن تحریم اقتصادی نبود ما بت این حجم از پژوهش، اقتصاد و ساخت نمی رسیم.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: حرف دشمن این است که ایران صلاحیت داشتن دانش هسته ای را ندارد و قطعا ما این را نمی‌پذیریم و ما امروز در تحریم، شکوفا و در جنگ، قدرتمند و در رسانه، مغلوب دشمن نمیشویم.
وی در پایان با مخاطب قراردادن خبرنگاران حاضر در جلسه، افزود: بمانید تا این سرزمین به سمت قله های رفیع حرکت کند و شما میتوانید روایت جدیدی از حرکت رو به جلوی کشور را ساخته و جامعه را بانشاط و قوی نگهدارید.
انتهای پیام/ زهرا شجاعی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده کل سپاه پاسداران ، انقلاب اسلامی ، وعده صادق،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو