امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان:

حیات دشمن به ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت میان مسلمانان است

امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان گفت:استکبار یک غده سرطانی به اسم رژیم صهیونیستی را در بین مسلمانان ایجاد کرد تا درگیر مسائلی به‌غیراز وحدت باشند.
حیات دشمن به ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت میان مسلمانان است
1403/06/30 - 08:48
تاریخ و ساعت خبر:
198122
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان، مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهلسنت سراوان در گفتگو با خبرنگار زنان ایران در خصوص اهمیت وحدت در جوامع اسلامی برای دفاع از فلسطین و غزه گفت: یکی از مسائل مهم جهان اسلام مسئله فلسطین و غزه است، غزه جزئی از فلسطین است و مسجدالاقصی اولین قبله مسلمانان بوده و تمامی مسلمانان بر این عقیده اتحاد دارند. امروز افرادی که از مسجدالاقصی دفاع می‌کنند و در این مسیر رنج و سختی را تحمل کردند و سپس به شهادت رسیدند مردم غزه هستند.
امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان افزود: به نظر بنده امروز در جهان اسلام ضرورت دارد تا مسلمانان در مسئله غزه به خود بیایند، مردم غزه مدر مقابل ظلم‌های رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و در این مسیر هزاران نفر شهید شدند؛ اما لب به شکوه باز نکردند که لازم و ضروری است ملت‌های مسلمان به اهمیت غزه پی ببرند.
مولوی ساداتی با بیان اینکه مسلمانان واقعی افرادی هستند که مردم غزه را کمک و همراهی می‌کنند، تصریح کرد: همان‌طور که جمهوری اسلامی ایران که در هر زمینه پیش‌گام و پیش‌قدم بوده و با تمامی مشکلات و سختی‌ها در کنار مردم غزه ایستاده و آنها را فراموش نکرده و درواقع از فلسطین و غزه حمایت می‌کند جهان اسلام نیز باید این‌گونه باشند و در این مسئله اتحاد داشته باشند و می توان گفت یکی از ضرورت‌های امروز جهان اسلام وحدت است و این مسئله باید در اولویت قرار گیرد؛ اما مشاهده می‌کنیم برخی از کشورهای مسلمان به مسئله غزه اهمیت چندانی نمی‌دهند.
امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان گفت:حیات دشمن به ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت میان مسلمانان است،والا دشمن این قدرت و توانایی را ندارد که مقابل مسلمانان بایستد ازاین‌جهت با ترفندهایی همچون استعمار و استکبار بین مسلمانان تفرقه ایجاد می‌کنند تا مسلمانان دچار مشکل و گرفتاری شوند و مسئله اصلی که غزه است را به فراموشی بسپارند.
وی تصریح کرد: یک‌زبان و متحد نبودن کشورهای مسلمان توطئه استعمار و استکبار است و از این طریق بهره می‌برند کشورهایی همچون آمریکای به‌ظاهر قدرتمند از اختلاف میان مسلمانان قدرت می‌گیرند در غیر این صورت هیچ قدرتی ندارند. کشورهای اسلامی مانند یک زنجیر از مراکش گرفته تا هند به هم متصل هستند و استکبار یک غده سرطانی به اسم رژیم صهیونیستی را در بین مسلمانان ایجاد کرد تا درگیر مسائلی به‌غیراز وحدت باشند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وحدت مسلمانان، هفته وحدت ، امام جمعه اهل تسنن سراوان، نابودی رژیم صهیونیستی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاست داخلی
V
آرشیو