فرمانده سپاه خمینی شهر مطرح کرد:

انتقامی سخت در انتظار حرمله های زمانه

فرمانده سپاه خمینی شهر گفت:انتقامی سخت در انتظار حرمله های زمانه است همانند مختار که توانست انتقام امام حسین(ع) و یاران‌شان را بگیرد؛قطعا نابودی سرنوشت رژیم‌صهیونیستی خواهد بود.
انتقامی سخت در انتظار حرمله های زمانه
1403/05/19 - 12:09
تاریخ و ساعت خبر:
196605
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اصفهان؛ جواد فصیحی فرمانده سپاه خمینی شهر درنشستی با حضورمسولین مجموعه طرح تبیین منظومه فکری رهبری و برخی از فعالین انتخابات ریاست جمهوری حوزه های خواهر ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی در ترور ناجوانمردانه و شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد:ما در عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توان نظامی ایران را به عنوان مانور قدرت واقتدار نشان دادیم ولی این بار پاسخ سخت وپشیمان کننده خواهد بود.
وی افزود: قطعاً با تدابیر مقام معظم رهبری که همیشه مؤثر و به جا بوده است این بار هم انتقامی سخت در انتظار حرمله های زمانه است همانند مختار که توانست انتقام امام حسین(ع) و یاران‌شان را بگیرد؛به طوری که بعد از امام حسین(ع) کسی از اهلبیت مسلحانه شهید نشد پس قطعا نابودی سرنوشت رژیم‌صهیونیستی خواهد بود.
فرمانده سپاه خمینی شهر در ادامه به شرح بعضی از مسائل سیاسی روزپرداخت وعنوان کرد:اگر با منظومه فکری مقام معظم رهبری آشنا شویم بسیاری از نیازها و مشکلات برطرف می‌شود.
فصیحی تصریح کرد: باید در راستای تبیین نظام های بینشی، منشی و رفتاری، منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قدم‌های موثری در جهت تبیین و آموزش این منظومه راهگشا برای جوانان و نوجوانان برداشته شود.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر دستیابی به تمدن اسلامی و عبور از پنج مرحله،تحقق انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی خاطرنشان کرد: جامعه ما اکنون در مرحله دولت سازی است که برای تحقق این امر به برنامه جامع، نقشه راه، مبانی فکری، مجریان صالح و متقی، دولت مردان انقلابی و تمامی کارگزاران کشور است.
در پایان این نشست یکی از مسئولین طرح تبیین اقدامات این مجموعه از جمله همکاری با ارگان ها،مساجد،هیئت ها،پایگاه وحوزه بسیج، علمیه و طلاب، اداره ارشاد،تبلیغات، امام جمعه با هدف آشنایی با نقشه راه وتفکر امامین ،کار تشکيلاتی و...اجرای فعالیت های میدانی در مناسبتی ملی و مذهبی، برگزاری دوره های متعدد برای رده های سنی مختلف برای رسیدن به ظهور و تمدن نوین اسلامی را شرح داد.
انتهای پیام/ مهناز رستمی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرمانده سپاه خمینی شهر ، اسرائیل، انتقام سخت ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اصفهان
V
آرشیو