در مصاحبه با جوان نخبه قرآنی از اصفهان؛

انس با قرآن بهترین موفقیت برای دنیا و آخرت است/ مفتخرم رای اولی هستم

زهرا صالحی حافظ کل قرآن از اصفهان و از جوانان نخبه بهترین موفقیت دنیایی و اخروی برای جوانان را انس با قرآن و اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد.
انس با قرآن بهترین موفقیت برای دنیا و آخرت است/ مفتخرم رای اولی هستم
1402/12/02 - 13:06
تاریخ و ساعت خبر:
190416
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اصفهان؛ میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان تنها بهانه ما برای مصاحبه با جوان خوش ذوق و اهل قرآن استان اصفهان بود که ماه ها قبل نیز به عنوان نخبه استانی در جشنواره ستاره ها معرفی شد.
زمانی که اذن مصاحبه را از پدر زهرا خانم گرفتیم با استقبال ایشان مواجه شدیم و شاید در همان ابتدای مصاحبه و برخورد بسیار خوب آقای مصطفی صالحی، تلنگری از این بابت که فرزند صالح گلی است از گل های بهشت به ذهنم خطور کرد.

ساعتی با زهرا خانم صالحی از حفاظ قرآن هم‌صحبت شدیم، گفتگوی زیر حاصل یک ساعت در جوار این عزیز قرآنی بود.
زنان نیوز: رزومه ای از خودتان بیان کنید؟
زهرا صالحی هستم حافظ کل قرآن با سابقه ۱۳ ساله در زمینه کارهای فرهنگی و امور قرآنی، ۱۱ سال رتبه اول رشته قرائت تحقیق و حفظ قرآن کریم و تواشیح و مدیحه سرایی در منطقه، ۶ سال رتبه اول در سطح استان در همین رشته‌ها و سه رتبه اول کشوری در رشته قرائت تحقیق و حفظ قرآن و تواشیح، ۲رتبه ی دوم و یک رتبه ی سوم و چهارم در همین رشته‌ها، سابقه ۷ ساله اجرا و گویندگی در محافل قرآنی و جشن‌ها، اخیرا هم به عنوان منتخب جشنواره ستاره های استان اصفهان از بین بیش از ۱۵۰ نخبه که ۱۴ نفر انتخاب شدند بنده به عنوان یکی از نخبه‌ها انتخاب شدم.
زنان نیوز: به نظر خودتان تا کنون به چه میزان از فرصت جوانی استفاده کرده اید؟
بنده به مقدار توانایی خودم به نظرم تونستم بسیار زیاد است از این فرصت استفاده کنم و دوران نوجوانی خودم رو صرف امور قرآنی کنم که این باعث برکت در کارهای من شد و به پرتو قرآن امور زندگیم هم درست شکل گرفتن.
زنان نیوز:دشمن درصدد است تا جوانان را از راه مستقیم به انحراف بکشاند، شما به عنوان جوان موفق ایرانی چه عاملی را در خنثی کردن ترفند دشمنان میدانید ؟
به نظر بنده هر کجا که دشمن مسیری را برای ما ترسیم کرد و آن را بسیار بزرگ جلوه داد در صورتی که متوجه دشمنی او شدیم باید مخالف نظر او حرکت کنیم چرا که دشمن هیچگاه خواستار موفقیت ما نبوده است.
زنان نیوز: از موفقیت های خودتان بگویید؟
بنظرم بهترین موفقیت برای دنیا و حتی آخرت انس با قرآن و اهل بیت است همینطور که پیامبر این دو نعمت با ارزش رو برای ما به جا گذاشتن.

زنان نیوز: نقش خانواده در موفقیت جوانان چه میزان موثری است ؟
خانواده از آن جایی که بهترین حامی و پشتیبان هرکسی است بسیار میتواند در رشد جوان تاثیر گذار باشد، چرا که جوان به دنبال تایید و تشویق شدن هست و این حس را خانواده بهتر از هرکسی میتواند به او منتقل کند.
زنان نیوز: امروز کشور با مقوله مهم انتخابات مواجه است، نقش شما در این خصوص چیست؟
من رای اولی هستم و به عنوان انسانی که در این کشور زندگی میکند در تعیین سرنوشت کشورم و همچنین ساختن آینده ی روشن نقش دارم بنابر این نه تنها خودم در انتخابات شرکت میکنم بلکه دیگران را هم تشویق به شرکت در این امر مهم میکنم.
زنان نیوز: به جوانان چه توصیه ای دارید؟ باتوجه بت اینکه جوانان همیشه عنوان می‌کنند که فرصت برای موفقیت آنها فراهم نیست؟
من به جوانان کشورم این توصیه رو دارم که اولا هرکاری سختی های خاص خودش رو داره و هیچ وقت هیچ کاری یک شبه انجام نمیشه باید سختی کشید و جنگید تا پیروز شد و همیشه فرصت برای موفقیت هست در صورتی که ما برای اون تلاش کنیم و این رو بدونیم که موفقیت هیچ وقت دنبال ما نیست، ما باید دنبال اون باشیم.
انتهای پیام/ زهرا شجاعی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جوان نخبه ، دختران نخبه ، اصفهان، زهرا صالحی ، حافظ کل قرآن
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
استان ها
V
آرشیو