راهیان نور کارخانه انسان سازی

جعفری با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین کارخانه‌های انسان سازی رفتن به راهیان نور است، مطرح کرد: مناطق جنگی یک بار توسط جوانان دیده شود چرا که اثر عجیبی در فرزندان به وجود می‌آورد.
راهیان نور کارخانه انسان سازی
1402/12/20 - 00:11
تاریخ و ساعت خبر:
191018
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیده سمیه جعفری در گفتگو باخبرنگارما در کبودراهنگ با بیان اینکه اردوهای راهیان نور از وقتی به راه افتاد، همراه خود بسیاری از میراث گران‌بهای هشت‌سال دفاع مقدس را به دوش کشید، اظهار کرد: در هر منطقه‌، یادمانی به یاد حماسه‌‌های رزمندگان اسلام برپا شد و تکه‌ای از پازل تاریخ جنگ را تشکیل داد.
وی با اشاره به ۲۰ اسفند سالروز راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور اهمیت و اثرات فراوانی دارند و راهی برای تذکر به ایام الله بوده و دفاع مقدس ایام الله است.
فرمانده بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ با بیان اینکه خانواده‌ها فرزندانشان را به راهیان نور بفرستند چرا که فرزندان علی الخصوص جوانان در این سفر به اوج معنویت می‌رسد، تاکید کرد: بهترین درس اخلاق در ایام نوروز رفتن به مناطق جنگی است.
وی با تاکید بر اینکه یکی از بزرگترین کارخانه‌های انسان سازی رفتن به راهیان نور است، مطرح کرد: مناطق جنگی یک بار توسط جوانان دیده شود چرا که اثر عجیبی در فرزندان به وجود می‌آورد.
جعفری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند شهید و ایثارگری کهنه شدنی نیست و این امر، موتور حرکت یک جامعه محسوب می‌شود، ابراز کرد: هر چه داریم به خاطر وجود شهدا است لذا باید مراقب باشیم از شهدا غفلت نشود.
وی با بیان اینکه خانواده شهدا سند واقعی راهیان نور هستند و باید در آنها حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران راویان اصلی راهیان نور محسوب می ‎شوند.
✍️سمیراسبزی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
راهیان نور، کربلای ایران، مناطق عملیاتی جنوب، دفاع مقدس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
همدان
V
آرشیو