باحضور خانواده شهدا برگزار شد؛

یادواره شهدای زن شهرستان هرند به روایت تصویر

در راستای برگزاری کنگره 24 هزار شهید استان اصفهان و به همت کمیته بانوان کنگره شهدای استان در شهرستان هرند با محوریت حوزه بسیج ریحانه النبی(س) یادواره شهدای زن این شهرستان در استان اصفهان برگزار شد.
یادواره شهدای زن شهرستان هرند به روایت تصویر
1403/02/11 - 11:02
تاریخ و ساعت خبر:
192783
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اصفهان، در آستانه کنگره 24 هزار شهید استان اصفهان؛ در راستای اجرای برنامه های کنگره شهدا، یادواره شهدای زن شهرستان هرند با حضور خانواده معظم شهدا، بانوان بسیجی و دانش آموزان دختر این شهرستان در بیت الحسین این شهر برگزار شد.
در این مراسم دکتر خواجه سعیدی رئیس ستاد کنگره شهدای شهرستان هرند به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اشاره و برگزاری یادواره شهدا را نمونه ای از فعالیت ارزشمند قلمداد کرد.
در حاشیه این یادواره، غرفه الگوی سوم زن مسلمان با نصب اینفوگرافیک الگوی سوم و قرار دادن تمثال شهدای زن، یکی از برنامه های محتوایی به شمار آمد.
افتتاح از نمایشگاه زن مسلمان با حضور خواهر فاطمه باباسالاری دبیر کمیته زن و خانواده کنگره شهدای استان که از فرزندان شهدای گرانقدر دفاع مقدس نیز می باشند، انجام شد.
روایتگری برادر حبیبی،اجرای گروه سرود ریحانه های بهشتی،دکلمه خوانی، تجلیل از خانواده شهیده مریم محسنی و بانوان ایثارگر شهرستانی، رونمایی از تمثال مبارک شهدا و افتتاح نمایشگاه زن مسلمان و دستاوردهای مهارتی -هنری هنرجویان هنرستان اسوه و مشاغل خانگی بانوان شهرستان از برنامه های این مراسم بود.


















انتهای پیام/ زهرا شجاعی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
یادواره شهدا، شهرستان هرند،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اصفهان
V
آرشیو