رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان:

جشنواره «فَردُخت» یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب است + فیلم

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان با تاکید بر اینکه لباس ایرانیان حتی قبل از اسلام عفیفانه بوده است، گفت: اکنون مبارزه با پوشش عفیفانه یکی از راه‌های مورد انتخاب دشمن برای مبارزه با فرهنگ‌ها به‌ویژه فرهنگ دینی و اسلامی است.
جشنواره «فَردُخت» یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب است + فیلم
1402/06/28 - 12:00
تاریخ و ساعت خبر:
173903
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اصفهان: عفت پدرام‌فر در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی،هنری و دانش بنیان «فَردُخت» در تالار مرحوم دکتر تفضلی اتاق بازرگانی کاشان با اشاره به اینکه ورود دشمن به عرصه مبارزه با حجاب عفیفانه یکی از راه‌های تهاجمی فرهنگی دشمن پس از انقلاب اسلامی بوده است، افزود: راه مبارزه با پوشش زنان و فرهنگ عفاف و حجاب بانوان با قوتی مضاعف، نیازمند طرح‌ها و برنامه ریزی‌های قوی‌تر برای خنثی سازی آن است و برگزاری جشنواره «فَردُخت» یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب است.
پدرام‌فر، جشنواره «فَردُخت» را فرصتی برای تولید لباس‌های مطابق نظر سلایق مختلف، جوان پسند و به‌روز معرفی کرد و با تاکید بر اینکه مُد نمی‌تواند طرد یا کنار گذاشته شود، اظهار داشت: تنوع طلبی و زیبایی طلبی جزء خصیصه همه مردم بویژه بانوان است که در هر جامعه‌ای نیازمند تولید آن با سابقه تمدن و فرهنگ آن جامعه است.
وی، این جشنواره را منبع ارائه طرح‌های خوب و نمونه پوشش‌های دینی در سال‌های اخیر دانست و خطاب به خیاطان و طراحان تاکید کرد: جامعه ما نیاز به لباسی با ویژگی‌های با کیفیت، زیبا، متنوع، ارزان و مومنانه برای سلایق تمام دختران و زنان دارد تا بهانه‌ای برای کسی وجود نداشته باشد که لباس مورد نظر آنها یافت نمی‌شود.
چهارمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و دانش بنیان «فَردُخت»رقابتی است که با موضوع دوخت مانتو اجتماع، طراحی کالکشن خانواده و پژوهش در سه سطح ویژندها، آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه الزهرا با همکاری تعدادی از نهادها و ارگان‌های شهر کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ تقاعدیان

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی ، شورای اسلامی شهر کاشان، جشنواره فردخت،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اصفهان
V
آرشیو